vrijdag 19 juni 2015

Nog twee weken en dan.....

.....komt de nieuwe iDEE&post weer uit.

Het is altijd weer een uitdaging om het allemaal voor elkaar te krijgen. Voordat een nieuwe iDEE&post uitkomt, zijn we vaak alweer bezig met het uitzoeken van leuke spulletjes voor de volgende. Zodra alles binnen is, gaan wij van het DeeTee ermee aan de slag. We verzinnen onderlinge uitdagingen, er wordt een schets gemaakt en een speciaal project bedacht, zoals bijvoorbeeld een leuk doosje of een bijzonder model kaart. En Nadine maakt voor elke iDEE&post een inspiratiemagazine.

En als het dan eenmaal zover is, wordt het spannend. Want het is natuurlijk altijd afwachten of iedereen het pakket leuk vindt. In het pakket van mei zat bijvoorbeeld heel veel goud, en dat was voor veel dames toch een behoorlijke uitdaging. Ook voor ons hoor, maar dat is nu juist het leuke van iDEE&post, je kan zomaar ineens uit je comfortzone gehaald worden. Maar eerlijk is eerlijk, meestal kan iedereen heel goed met het pakket uit de voeten en zien we de mooiste creaties terugkomen op blogs en in de Facebook groep.

Meestal wordt het een week voor het nieuwe pakket uitkomt een beetje onrustig in de iDEE&post groep op Facebook. Mensen gaan dan alvast bij de brievenbus wachten (haha zie je het voor je?) en we laten altijd een sneak peek zien van de nieuwe iDEE&post. Al dat enthousiasme is zo lekker aanstekelijk en wij genieten er elke keer weer van.

Wil je ook eens een iDEE&post proberen? Het juli pakket is nog niet helemaal uitverkocht (en dat is best uniek te noemen). De exclusieve sneak peek is deze keer voor jullie. De nieuwe iDEE&post is heeeeeel anders dan de vorige. Deze keer gaan we voor zomerse kleuren en printjes, want hé "Life is Better in Flip Flops" toch?

 
Groetjes,
Miranda

9 opmerkingen:

  1. :-) klinkt als een feestje...als het nou ook voor scrappers was ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het ook Johanna! En iDEE&scrap staat hoog op mijn verlanglijstje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een zonnig pakket, ik ben net zo enthousiast over de komende iDEE&post als over de huidige!
    En een iDEE&scrap? Count me in (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH, nu begin je al twee weken van te voren over het nieuwe pakket. Dat voert de spanning wel heel erg op!! LOL Maar ik ben weer heel benieuwd. Zoals jullie weten ben ik nog iedere keer ontzettend blij met het pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu alweer nieuwsgierig gemaakt, lekker ben je,......de vorige staat nog bijna intact, maar 2 kaartjes nog gemaakt, enne....Johanna....zeker geschikt voor de scrappers, hoor, ik zou zeggen probeer er eens 1, ga de uitdaging aan
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig toch weer. Ben heel benieuwd. Ik vond het vorige pakket heel gaaf met al dat goud. En de nieuwe klinkt ook heel goed. Spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo, dit beloofd veel goeds !
    Vorge pakket ligt nog onaangeroerd , maar zo te zien dat met deze zeker niet gebeuren 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    zo te zien ga ik weer opstart problemen krijgen! Maar ik merk dat dat helemaal niet erg is. Kan ik er eerst zelf van genieten voor ik ga knippen en zo. Zo meteen plaats ik en mooie kaart (al zeg ik het zelf) in de FB pagina. Als ik dan eenmaal bezig ben lukt het hoor....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen