dinsdag 9 juni 2015

Sketch iDEE&post mei/juni

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Nadine heeft de volgende sketch ontworpen voor de mei/juni editie 

Klikken voor opties

Vandaag laat ik jullie mijn uitwerkingen zien.




Alle gebruikte materialen zijn uit iDEE&post mei/juni.
Behalve de Happy Birthday Die-namics,
die zijn van MFT en bij Miranda te bestellen.


En als je deze maand voor minimaal € 20 aankopen doet in de (web)winkel, 
maak je kans op een BIG SHOT!

Hoe leuk is dat?


Sinds deze week is er een nieuw merk stempels en stansen verkrijgbaar in de (web)winkel:
Ook de nieuwe release van Lawn Fawn is gearriveerd.
Neem HIER eens een kijkje.

Veel plezier met winkelen en succes met de winactie!

Ik wens jullie een Happy DEEnsdag!

Groetjes, Judith


7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartjes Judith, vooral de bovenste. Dat vind ik zo'n leuk printje en goed gevonden dat je daar de driehoek hebt uitgehaald. Zo...dan ga ik nu eens even lekker shoppen in de webwinkel hahaha. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerkingen! Het goud er bij is zo leuk. Mooi Hoe je op de eerste kaart het onderste randje hebt verhoogd. En de tekst splitsen over de voor- en achterkant is ook een leuk idee. Je tweede kaart is ook leuk, de stippen op het papier laten de sketch ook goed terugkomen! Dat nieuwe merk is leuk zeg! En van Lawn Fawn heb ik gisteren meteen wat besteld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig jouw uitwerking van de schets! Tweede kaart ook mooi, maar de eerste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat goud is chic! Leuk ook die driehoek in de sketch en de keuze van jou met dit papier. Driehoekjes in een driehoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, heeeeeel leuk en erg inspirerend. Zag hem vanmorgen en een uur later was mijn kaartje klaar. Kan hem nog niet laten zien, maar dat komt wel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen