zondag 14 juni 2015

uitwerking schets

Hé hallo!

Ook ik heb natuurlijk de schets uitgewerkt.
Leuk vond ik deze met de driehoek!
Het was dan ook een inkoppertje het papiertje met de driehoekjes te gebruiken, wat ik weer leuk vond matchen.


De schets vrij letterlijk gevolgd, en ook de driehoek die bij de brads zaten gebruikt, en deze gemat op het goud cardstock.
Beide teksten eerst met zwart en daar overheen met goud gestempeld.


Nog een paar brads, en sequins...

Nog maar een paar weken en dan komt de nieuwe iDEE&post alweer uit.
En die is leuk!!!!

Wij zijn er alweer heerlijk mee aan de slag ;-)

Fijne zondag verder!

Groetjes Cornelie



5 opmerkingen:

  1. Knappe kaart, even vergroten en je ziet meer. Mooi Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi strak en grafisch, prachtig Cornelie! Dat goud past er ook heel mooi bij, maakt het net wat extra feestelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De papiertjes zijn zo mooi! Erg leuk kaartje heb je er mee gemaakt, leuk hoe de driehoeken terug komen. Gaaf hoe je de teksten op de kaart hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De papiertjes zijn zo mooi! Erg leuk kaartje heb je er mee gemaakt, leuk hoe de driehoeken terug komen. Gaaf hoe je de teksten op de kaart hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk! Ik heb de mijne ook klaar. Als ik hem op mijn blog plaats zal ik hem ook op FB zetten bij iDEE&post. Ben heel benieuwd wat het team ervan vindt, want ik ben zelf heel enthousiast. Net als over jouw kaart! Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen