vrijdag 17 juli 2015

iDEE&post!

Goedemorgen!

De iDEE&post was naar mijn iDEE weer een heerlijk zomers exemplaar. Ik werd er in ieder geval helemaal vrolijk van ;-)
Deze keer had ik de schets bedacht. Erg leuk om te doen vind ik dat, en ik hoop dat jullie er ook door geïnspireerd zijn, of anders worden!


Eigenlijk heb ik de schets gemaakt, nadat ik de kaart had gemaakt. Hihi dat kan natuurlijk ook!
Ik bedenk vaak de opzet zelf, en gebruik schetsen wanneer die inspiratie even niet wil.


Tja, een shaker card. Daar ist ie nog maar eens. Kon het weer niet laten. En de polaroid frame vond ik ook wel bij de vakantie sfeer passen, waar ik gelijk aan moest denken bij het papier.


De embossingfolder is van Echo Park en paste weer zo leuk bij de flip flops!
De die-namics erbij gepakt om de golven te maken.
Flip flops uit het papier geknipt, en deze verhoogd opgeplakt.

Sequins alsof het water spetters zijn...

Morgen sluit Miranda om 16.00 uur haar deuren om daarna lekker van een welverdiende vakantie te genieten!! 



De web winkel blijft uiteraard wel open, maar deze bestellingen worden 10 augustus verwerkt. De deur van de winkel gaat dan ook weer open!!

Geniet allemaal van je vakantie!

Groetjes Cornelie

7 opmerkingen:

  1. Hoi Cornelie,
    ik dacht eigenlijk al dat je het andersom deed: eerst de kaart en dan de sketch...Superleuke kaart. AL de flip flops zijn ook erg zomers natuurlijk.
    Groetjes en jij ook een goede zomer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaartje, Cornelie, ik ben weg van jouw shakercards! Jouw manier van eerst kaart, dan schets doe ik ook wel :) We hebben Miranda en elkaar al fijne vakantie gewenst, maar graag nogmaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw shakercards zijn altijd geslaagd! Hij klopt helemaal, enig met die slippertjes, die ook in de embossing terug komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke zomerkaart. Alles is leuk. Hier wordt je vrolijk van en zin in de vakantie. Ik moet nog 3 weken wachten, maar met zo`n kaart is dat makkelijk e overbruggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig s'zomers shakertje Cornelie! Ik vind de geembosde achtergrond in de shaker een prachtig detail. Ook de polaroid past er idd perfect bij. Wordt er helemaal blij van!! Hoop dat ook het Oma Dee team veel dagen op slippertjes kan lopen komende weken. Fijne vakantie allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuke zomerkaart. Je krijgt inderdaad weer heel veel zin om naar zee te gaan bij het zien van dit kaartje. Ik zit nu lekker in de zon te typen, heerlijk.... Jammer dat oma Dee dicht is, anders was ik weer eens langs gekomen in de vakantieperiode. Maar jullie hebben allemaal een heerlijke vakantie verdiend, geniet met volle teugen!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan maar op één woord komen; wow!

    BeantwoordenVerwijderen