dinsdag 21 juli 2015

Inspiratie DEEnsdag: Cadeaudoosjes en een zomerse verrassing

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Kleine cadeautjes leuk verpakt in doosjes, ik houd ervan!
En met mijn Envelope Punch Board is een verpakking in een handomdraai gemaakt.

Het cadeautje zelf bepaalt de maten van het uiteindelijke resultaat. Maar hoe bereken je zoiets? Je hoeft er zelf geen wiskundeknobbel voor te hebben, dat werk is al voor ons gedaan (-;
 Klik HIER voor The Box Buster (rekenmachine)



Ik wilde graag een jojo en wat geld in het doosje kunnen stoppen,
dus jojo opgemeten en met behulp van de Box Buster de grootte van het papier en de punch- en scoorlijnen bepaald. Easy peasy.

Het papier komt uit de extra grote paperpad (8 x 8" = 20 x 20 cm) Dots & Stripes van Echo Park,
gestanst heb ik met Die-namics Stitched Traditional Tag, Die-namics Star STAX

 

De tekst is van EveryDEE Stamps en gestempeld op een banner van Blueprints #25 met Versamagic.
Passend Hemptique hemp cord vind je in veel verschillende kleuren in de (web-)winkel.

Bestellen is nu extra aantrekkelijk, Bij Oma Dee geeft namelijk 20% korting tot 9 augustus a.s.
Dat is nog eens een zomerse verrassing (-:

Klik HIER voor meer informatie.




Ken je het Envelope Punch Board nog niet en zou je er graag eens mee willen werken?
Houdt dan de workshopagenda in de gaten.
Na de zomervakantie plannen Miranda en Nadine weer nieuwe workshops in.

En mocht je een specifieke wens hebben, MAIL gerust.
Wil je geen enkel nieuws meer missen, kan jij je aanmelden voor de nieuwsbrief.

Ik wens jullie een mooie DEEnsdag!

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige doosjes! De box buster ga ik onthouden, kleine doosjes maken is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die box buster is een uitkomst, ik gebruik hem altijd als ik een doosje wil maken. Die van jou zijn zo leuk :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje van vrolijke kleurtjes. Handige tip van de box buster. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf deze doosjes! Altijd leuk en doen stippen doen het bij mij ook goed. Ik heb dat blokje in Juni ook gekocht. Kon het niet bij Miranda laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen