maandag 13 juli 2015

Lekker bezig!

Hoi,

Door het prachtige weer van de afgelopen weken heb ik in de winkel niet heel veel gedaan, omdat het zelfs met de airco op de hoogste stand veel te warm was. Mooie gelegenheid om lekker relaxed te freubelen. En met de vrolijke papiertjes uit de nieuwe iDEE&post is dat geen straf. Ik word er zo blij van, dat de kaartjes maar blijven komen.

 
Voor dit kaartje heb ik lekker zitten rommelen met een stencil met cirkels, witte inkt, een beige paint dabber en de nieuwe januari kleur Distress Inkt, Cracked Pistachio. Het grijs-wit gestreepte designpapiertje komt uit iDEE&post. Voor de layout van de kaart heb ik me laten inspireren door een kaartje wat ik op Pinterest zag (niet gepind helaas, zie ik nu). Een beetje van Pinterest en een beetje van mezelf dus.


 
Ooit zat er bij een creatief tijdschrift een zakje met scrabble-letters. Ik kwam het ineens weer tegen bij het opruimen. Het designpapiertje komt weer uit iDEE&post en heb ik verhoogd opgeplakt. De letters YOU heb ik eerst uitgesneden en vervolgens heb ik in de letters weer (verlaagd) in de uitsparingen geplakt. Klein randje geel designpapier eronder, een geel touwtje en een paar enamel dotjes om het af te maken.
 
Ondertussen zijn we hier al aan het aftellen. Als deze week om is hebben we vakantie! Kijk er zo naar uit!
 
Fijne week allemaal.
 
Groetjes,
Miranda
 
 

9 opmerkingen:

  1. De cirkels zijn zo goed gelukt! Mooie kleuren bij elkaar ook. Je hebt twee hele leuke kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! En goed dat je die scrabble-letters hebt gebruikt, brengt me weer op een idee!! :D Idee-post he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaarten zijn super Miranda! Mooi ook zoals je het 'you' in de tweede kaart 2-dimensionaal hebt gemaakt. Soort van creative lettering zeg maar... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaarten! Die eerste is prachtig van kleur en layout, super! Bij je tweede kaart vind ik het heel leuk hoe je met de letters gespeeld hebt, top idee! Geniet straks van jullie welverdiende vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten, Miranda! Heel creatief, die letters op de tweede en hoe leuk komt het ook uit op de gestreepte achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, gewoon heel leuk, alle twee. Handig als je eens opruimt, dan kom je wel een materialen tegen die heel leuk zijn op een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent goed bezig; heeeeeeel goed! Oh wat vind ik ze beiden gaaf! Die stippenkaart is mijn favorietje:). Zo leuk met stippen. Maar was best lastig kiezen haha; strepen en scrabble letters vind ik ook errug gaaf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk om je zo lekker bezig te zien. Ik ben weg van die eerste kaart, maar vind die scrabble letters ook wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen