maandag 27 juli 2015

Nog eentje dan...

Hoi,

Als jullie dit lezen, hebben wij er alweer een weekje vakantie op zitten en zit ik waarschijnlijk met mijn e-reader voor de tent in het zonnetje.

Voor mijn vakantie ben ik nog lekker bezig geweest met de leuke papiertjes van iDEE&post. Soms komen de kaartjes vanzelf en dat heb ik zeker met dit blokje. Het is er één van Fancy Pants - Summer Sun.

 
Bij het papiertje met de ankertjes hoort een bootje vind ik. Die is van Amy Design en heb ik gepaperpieced. De golfjes heb ik gemaakt met een die-namics van MFT in verschillende kleurtjes blauw Card Shoppe.  Tekststempeltje is van mijn eigen merk EveryDee Stamps. De pijl paperclip is van Freckled Fawn en vond ik wel leuk passen bij de fishtails.
 
Ik ga weer even verder lezen ;-))
 
Groetjes,
Miranda

4 opmerkingen:

  1. Had deze al gezien natuurlijk, maar zo leuk. Het detail met het touwtje aan de clip...super tof!
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die clip is echt supergaaf! Gaaf met dit papier; en dat bootje is helemaal tóp!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk kaartje is dit! Gaaf zoals je de clip hebt vastgemaakt met dat touwtje! Fijne vakantie nog! (hier regent het pijpenstelen!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk kaartje is dit! Gaaf zoals je de clip hebt vastgemaakt met dat touwtje! Fijne vakantie nog! (hier regent het pijpenstelen!!)

    BeantwoordenVerwijderen