maandag 20 juli 2015

Prettige vakantie!

Hoi,
 
Vandaag is het dan eindelijk zover...mijn vakantie is officieel begonnen!
 
Heerlijk even drie weken helemaal niets hoeven. Ik ga lekker met mijn gezin in de relax-stand en zie wel wat er op ons pad komt. En waarschijnlijk borrelen dan vanzelf ook weer allemaal leuke ideeën op, voor het nieuwe knutselseizoen.
 
 
Vorige week heb ik heerlijk zitten freubelen met de Love & Ice Cream confetti cuts van Reverse Confetti. Ben helemaal weg van dat setje, zo leuk om daarmee te spelen. Dit kaartje heb ik ermee gemaakt. Je krijgt toch meteen zin om een lekker ijsje te eten?

Oh ja, mocht je geen drie weken kunnen wachten en tijdens mijn vakantie een bestelling willen doen in de webwinkel, dan heb ik nog een leuke verrassing.

 
 
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie!
 
Groetjes,
Miranda

11 opmerkingen:

  1. Geniet van je welverdiende vakantie!! Dat ijsje is supergaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    nou wat heb je daar naar uitgekeken, naar de vakantie. Nu is het zo ver. Geniet er heerlijk van. Je kaart met ijsje is heel leuk!! Je krijgt er gewoon zin in!
    En je verrassing is super. Ik ga eens kijken of er wat van mijn gading bij is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne vakantie, geniet ervan! En eet vooral ook échte ijsjes, al ziet deze er ook heel aanlokkelijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah, vakantie! Nu lekker genieten, verstand op nul en heerlijk ontspannen!
    Hier is het vandaag veel koeler, hopelijk gaan de temperaturen weer iets beter worden, want een ijsje eten als de zon schijnt, dat hoort gewoon bij vakantie (=
    Hartelijke groetjes aan allen!
    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jummie wat een leuk kaartje! En zo'n leuke actie erbij. Rust maar lekker uit, want hopelijk stormen de bestellingen zo binnen ;) Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart!! En leuke actie ook in je winkel. Lekker bijkomen en veel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, ga lekker genieten. Verstand op 0. Ga ook maar net zulle lekkere ijsjes eten als op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeerlijk!! Zowel je vakantie als het ijsje! Geniet van beide! Tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart, Miranda!
    fijne vakantie samen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ga er heerlijk van genieten ; hopelijk heb je prachtig weer en kan je genieten van even niets hoeven. En op zijn tijd een ijsje:) Je kaartje is zó gaaf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantie en ik heb een bestelling geplaatst hoor! Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen