donderdag 9 juli 2015

Reverse Confetti meets iDEE&post

Ha daar ben ik weer! Huis zo goed als klaar, dus weer tijd om af en toe wat te maken voor Bij Oma Dee. In het magazine van iDEE&post vind je slechts 1 voorbeeld van mij, beetje karig hé? Dus vandaag ook nog wat kaartjes met dit vrolijke en zomerse pakket. Kaartjes maken wordt zo een feestje natuurlijk!

\\

We beginnen gewoon een beetje simpel. Leuke papiertjes combineren, washi tapeje ertussen voor de breek en een leuk uitgestanst figuur met tekst erop. Easy peasy! Om het af te maken heb ik een bloemetje erbij geplakt en wat bling. Zie je het hartje van het bloetje? Hebben, hebben, hebben...


Hebben jullie al kennis gemaakt met Reverse Confetti? Ik vind het een te gek merk en was meteen hotel-de-botel-verliefd op de Monkey Business set (en dat gebeurt niet snel bij mij als het gaat om dierenstansen/stempels). Ik heb de papiertjes uit iDEE&post gebruikt voor een extra vrolijk geheel. Ballonnetjes gepaperpieced... En het aapje hangt voor een leuk rekje, ook van Reverse. Ze zijn er in verschillende motieven.


En dan nog even lekker experimenteren met de Circle Sentiments van Reverse Confetti. Echt een mooie basisset met bruikbare teksten die super goed stempelen. Een sierlijk en toch strak design. Ik houd ervan! 

Zijn jullie ook al lekker aan de slag geweest met iDEE&post? 

Heb je nog niet eerder gehoord van iDEE&post en wil je meer weten over dit tweemaandelijkse inspiratiepakket van Bij Oma Dee? Klik dan even hier.

11 opmerkingen:

  1. Leuk weer wat van je te zien Nadine! De basis ia bij alle drie de kaarten vrijwel hetzelfde, maar het zijn toch heel verschillende geworden. Lekker vrolijk zijn ze, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You're back, leuk! ;) Supervrolijk papier, waar je alle kanten mee op kunt. En dat laat je heel goed zien. Ik heb Reverse Confetti ook ontdekt, mmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke serie Nadine. Om blij van te worden met al die gezellige printjes. Het aapje is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice to see you again ;-)) Heerlijke kaartjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk en vrolijk! Fijn dat je huis een beetje op orde komt en je fijn kunt scrappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hehe eindelijk zien we weer eens iets van jou langs komen, tja,....dat huis........het zijn leuke vrolijke kaarten
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer gaaf! Ja ik ben ook al gezwicht voor reverse Confetti; ik kon bij Miranda de sterrenstans niet laten liggen; ook zo'n gaaf achtergrondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nadine,
    Ze zijn enig, alle drie verschillend, maar super!
    Fijn dat je weer mer tijd hebt voor de hobby!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze ook alle drie top. De laatste is denk ik toch mijn favoriet, omdat die het meest jouw kenmerkende stijl heeft, die me zo aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello and welcome back!
    Zo leuk zijn ze, alle drie de kaarten. Ik moest wel even twee keer kijken, toen ik de stempelset bij jou thuis zag ((-; - en dat had je ook al gezegd, hahaha.
    Wel super leuk gedaan zo! Zie je wel, wij hoeven helemaal niet moeilijk te doen met het 'moeten inkleuren'. Paper piecen is net zo handig en leuk, toch?! Zelfs een wit aapje heeft zijn charmes (laat ik toch van wit houden (-;)

    BeantwoordenVerwijderen