woensdag 22 juli 2015

Vrolijke kaart(en) met Fancy Pants - Flutter


Onlangs kreeg ik van mij man een briefje van zijn collega. Of ik weer een aantal vrolijke (verjaardags)kaarten wilde maken. Tuurlijk! Met deze paper pad van Fancy Pants en mijn nieuwe MFT stansen ging het haast vanzelf.

Deze paper pad was de basis. Hebben? Check in de webwinkel.

Verslavend leuk: de MFT Hip Clips
En je weet het: als je vóór 9 augustus bestelt, krijg je maar liefst 20% korting op deze toffe set. En op alle andere mooie materialen in de webwinkel :)



Meer inspiratie? De complete serie vind je op mijn blog Because it's fun to create


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Lekker vrolijk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf; ja die set van MFT. Ook maar op mijn verlanglijstje gezet. ( Nou ja lijstje...)

    BeantwoordenVerwijderen