vrijdag 31 juli 2015

Zomer!

Hallo allemaal, 

Zijn we lekker aan het vakantie vieren? Ik draai op dit moment m'n laatste dagje, en dan begint mijn vakantie! Yeehh!
Dus ik ben helemaal in de stemming voor de zomer, en daar hoort een zomerse LO bij, gemaakt met de zonnige iDEE&post en één van mijn favoriete foto's!


De die cuts leende zich goed om bij deze foto te gebruiken.
Ook de border die-namic van MFT, de negatief strip gebruikt.



Ook leuke stempels uitgeknipt/geponst.
Dessin papier voor de bannertjes en een strook met ankertjes uitgesneden.

Achtergrond met een stencil en daubers gemaakt. Met Glossy Accents, sequins en pareltjes glinstering aangebracht.


Eigenlijk maak ik veel te weinig LO...erg leuk om te doen!

Wens jullie een heel fijne dag!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Leuke, lekker zomers!
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaf Cornelie, enne fijne vakantie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, die Tim, wat een leuke foto en zo mooi gescrappt!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer een LO! Mooi fris en s'zomers, een echte Cornelie! Daar willen we idd wel meer van zien ;-) De zon is er spontaan van gaan schijnen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al net zo mooi als je kaarten:). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen