dinsdag 18 augustus 2015

Blooming Flower Cushion

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Het haken van dit Blooming Flower Cushion heeft al heel lang op mijn to-do lijst gestaan.

De gladde achterkant (sorry, geen foto) was al gauw gehaakt.
Maar de de 'golvende' voorkant heeft even geduurd... 
Dat komt omdat ik zeer onregelmatig met dit haakproject bezig ben geweest.

Sinds de zomervakantie siert het kussen onze bank (-:



Het patroon is van Lucy van Attic 24. Zij heeft het HIER ter beschikking gesteld.

Ik haakte met Cocktail 4 Points (excuses, geen directe link).
Een garen van 50% katoen en 50% acryl. Het is lekker zacht en haakt fijn,

(source internet)

met de Clover haaknaald 3.0

Clover Crochet Soft Touch Hooks
(source internet)

In de knusse hoek van de winkel vind je diverse soorten garen, wol, haak- en breinaalden.


Kom gezellig eens langs Bij Oma Dee,
om onder het genot van een kopje koffie of thee
lekker te winkelen.


Heb jij nog een onafge(m)haakt project?
Of brei jij momenteel iets leuks?

Misschien vind je DEZE aanbieding aantrekkelijk, diverse soorten wol zijn nu afgeprijsd.
Wij zijn benieuwd naar jouw project of  haak/brei-voornemen.
Vertel je het ons? (-:

  Ik wens jou een gezellige DEEnsdag!

Groetjes,
Judith

2 opmerkingen:

  1. Wat een tof kussen, Judith! Daar mag je trots op zijn. Ik vind gehaakte projecten altijd heel leuk eruit zien, maar krijg niet de kriebels om er zelf aan te beginnen. Zo knap dat jij dit wel kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem al op het blog van Judith; zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen