dinsdag 11 augustus 2015

Flip-Over kaart

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Voor iDEE&post van deze maand heb ik een speciaal model kaart bedacht: de Flip-Over kaart.
Het flip-flops design papier en de flip-flops die-cuts inspireerden mij hiertoe.

Allee abonnees hebben via de mail een (foto-) tutorial ontvangen. Wij zijn benieuwd of jij (als je geabonneerd bent) je al hebt gewaagd aan het na-knutselen van dit model?
Het DeeTee vond het namelijk nogal een uitdaging (-;

Cornelie laat aanstaande vrijdag haar variant zien,
dus kom gerust weer kijken.

De voorkant van de kaart
(nog zonder tekst, die kan later nog worden gestempeld)

Vlak, om te kunnen verzenden via de post:

Ruimte voor een persoonlijke tekst of stempel:

En zo kan de kaart worden neergezet.


Behalve het design papier en de die-cuts maakte ik gebruik van 
Card Shoppe Marshmallow, 
MFT Die-namics: Pierced Hearts Stax



En,
heb jij het al uitgeprobeerd?

Ik wens je een fijne DEEnsdag!



3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!! Ik ga snel in mijn mailbox kijken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd; maar misschien kan ik bij onze knutsel date wat extra uitleg krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen