vrijdag 7 augustus 2015

Flipflops!

Hé hallo!

Flipflops oftewel slippertjes, ik ben er gek op, en loop er het liefst het hele jaar op.
Dit was denk ik ook één van de eerste kaarten die ik voor de iDEE&post maakte. Het lijntje is niet nieuw, maar te leuk om ook niet eens iets mee te doen.


Eerste slippertjes nog van een bloemetje voorzien.
Wilde ook graag een tekst erbij, maar waar? Dus koos ik om een banner aan het lijntje te hangen.



Gras, en daar in een rupsje van Lawn Fawn. Ook het lieveheersbeestje is van dezelfde set.


Ook een "say cheese" kaart van mij. Weer heel iets anders. Bijna alles gestempeld, en diverse sets gebruikt en gecombineerd.

Altijd leuke kaarten om te maken in de vakantie sfeer!

Je kunt nog 2 dagen gebruik maken van de vakantie korting!!


Groetjes Cornelie

7 opmerkingen:

  1. Je zou er gelijk relaxed van worden! :) Leuk joh, ook die tekst aan de lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O haha, zie dat ik via Alexander reageer. Maakt niet uit, hij vindt het ook vast leuk ;). Groetjes! Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word blij van allebei je kaarten, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zomer, zon, warmte én flip flops. Kan haast niet beter (=
    Hoe lekker zomers zijn je kaarten. Wederom die leuke 'smile' Welk merk is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja slippers! Ik ben er ook dol op.. (helaas de hond ook, die eet ze op!) Op slippers is het leven meteen een stuk meer relaxed. Top kaartje dus weer, die andere ook, goede layout!!

    BeantwoordenVerwijderen