vrijdag 14 augustus 2015

Folded cards

Hallo!!

Een leuk model, bedacht door Judith. Zoals jullie weten is Judith daar een kei in. Ik heb m'n best gedaan deze ook uit te werken. Het is gelukt, maar ik ben en blijf hier niet goed in ;-) 
Maar wat geeft 't!


De ananas in het zakje die cuts, vond ik erg leuk, en deze wilde ik graag op m'n kaart hebben.
Judith had haar vb. mee gestuurd, en ik wilde toch graag iets anders maken.
Daarmee maakte ik het mezelf niet makkelijk, omdat hierdoor de maten ook anders werden, maar daar liet ik me niet door weerhouden ;-)


Gewoon een vrolijk, gezellig kaartje in deze kleurtjes.
Wat bling op de ananas.
De achtergrond gemaakt met mallen van MFT, en deze tegen elkaar aan gelegd.


Deze kaart heb ik zomaar wat geprobeerd, weer eens anders als anders.
Voorste flap korter en daar een rand dessin papier onder geplakt. Daar allemaal driehoekjes uit geknipt. Zo lijkt het net een zonnescherm.

Een ijsje van het velletje stickers op een achtergond geplakt, gemaakt met een stencil en daubers.
Treat, want een traktatie blijft het een ijsje, en als je dan aan de binnenkant ook nog geld of een cadeaukaart vindt...


Dan is de traktatie compleet!

Fijne dag verder!
Groetjes Cornelie




6 opmerkingen:

  1. Het zijn weer mooie kaartjes geworden heerlijk zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het patroon van Judith staat hier ook op de to-do lijst! Je hebt er een hele leuke eigen versie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide heel mooi, zomers en vrolijk ( leuk modelletje ,Judith is daar echt super in)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke zomerse kaarten! Ik vind vooral de eerste geweldig, prachtig model en toffe ananas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk frisse kaartjes weer! Ik vind de manier waarop je de sequins in de eerste kaart hebt verwerkt geniaal, dat idee ga ik een keer van je stelen!

    BeantwoordenVerwijderen