donderdag 20 augustus 2015

Freestylen met stansen en stempels

Kennen jullie Danielle Flanders? Zo ja, dan snap je hoogstwaarschijnlijk waarom ik haar kaartjes fantastisch vind. Ken je haar niet, dan is het raadzaam binnenkort haar blog te bezoeken. Maar nu nog niet, natuurlijk, want dan mis je mijn kaartenpost ;) en dat zou ik jammer vinden.

Ik heb namelijk met veel plezier gewerkt aan dit kaartje, gebaseerd op dit kaartje van Danielle. Lekker spelen met tekst, stansen en stempels werkt heel ontspannend. Moet je echt eens uitproberen!



Papier | Heidi Swapp - September Skies
DiesMy Favorite Things Blueprints 26 en Hip Clips
Stempels | MFT e.a.

En ook dit kaartje kwam vooral met schuiven en draaien tot stand. Inspiratie kwam ik tegen op, waar anders, Pinterest. Het is een stoere mannenvariant geworden, want daar ontbreekt het vaak aan in mijn voorraad. 


Papier | Heidi Swapp - September Skies
Dies | Diverse merken, Congrats is van Lawn Fawn
Stempels | My Favorite Things
Paper clip | Studio Calico

Veel plezier met freestylen!

7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om zo met teksten te spelen!! Mannenkaarten hebben wij hier juist altijd genoeg op voorraad, er is een chronisch gebrek aan vrouwenkaarten... :O.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg Danielle Flanders ook, ze heeft echt een te gekke stijl vind ik. Jouw kaartjes vind ik zó gaaf! Vooral de eerste *zucht*.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een fan van Danielle! Je kaartjes zijn prachtig geworden. Ik vind ook de patroontjes die je voor de mannenkaart uitgezocht hebt prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke creaties, vooral de eerst vind ik super! ook je mannenkaart is zeer gelaagd ( die heb ik ook niet vaak op voorraad, het is toch elke keer een extra inspanning om een mannenkaart te maken) Ik ga zeker kijken op het blog van Danielle.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken haar blog; ik volg haar al lang en haar kaart herkende ik gelijk ( had ik al gepind) Die van jou vind ik ook briljant; zo gaaf! (en ook gepind :)...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kaartjes! Ben met name fan van de onderste! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen