donderdag 13 augustus 2015

iDEE&post inspiratie: Een keertje afspreken?

Goedemorgen allemaal!

Genieten jullie nog van de zomervakantie, of zijn jullie alweer volop aan het werk, over op het gewone dagelijkse ritme? Ik heb nog even vakantie, dus van ritme is geen sprak in Villa de Keijzer ;) lekker doen waar we zin in hebben en af en toe een klusje, zo luidt ons vakantiemotto. En dus wordt er veel geknutseld en gegamed en strepen we zo nu en dan een klusje af van de to do-lijst.

Mijn vakantie staat ook in het teken van gezellig afspreken met mijn vriendinnen. En ik heb allemaal verschillende vriendinnen. Shop-vriendinnen, knutselvriendinnen, wandel-vriendinnen, theeleut-vriendinnen... Ik kijk al uit naar de dates die gepland staan... En met iDEE&post kun je dus ook heel vrolijke Zullen-we-weer-eens-afspreken-kaartjes maken:



Of wat dacht je van Zullen-we-weer-eens-workshoppen-kaartjes... Want voor degene die het ontgaan is: het nieuwe workshopprogramma staat online! We hebben weer een veelzijdig programma in elkaar proberen te zetten. We trappen het nieuwe seizoen af op zaterdag 22 augustus met een leuke kaartenworkshop.

Wie weet tot binnenkort in Bovenkarspel!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig manier om iemand zo uit te nodigen! Succes met de workshops! Wij wachten eerst je tournee af ;) en schuiven daarna weer een keer in Bovenkarspel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dat is dus het verschil met jou en mij! Jij woont in een villa. Wij hebben het altijd over Huize de Jonge, dat is natuurlijke af gewoner...maar lekker die vakantie en dat vakantie ritme of geen-ritme he! Ik ben alweer volop aan het werk , maar omdat de rest van de huisgenoten nog vakantie heeft voelt het voor mij als een soort vakantie als ik thuis kom of wakker wordt.
    Je kaartje is zo leuk! Het hele pakket is vrolijk!
    Groetjes en geniet nog van je vakantie, Nadien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen