maandag 3 augustus 2015

Inspiratie met iDEE&post

Hoi,
 
Wil jullie vandaag nog 2 kaartjes laten zien, die ik met de iDEE&post van juli heb gemaakt. Heb gewoon lekker wat verschillende printjes met elkaar gecombineerd en hier en daar wat versiersels aangebracht.
 
 
 
 
Ben ook helemaal vergeten om jullie het kaartje te laten zien, dat ik vorige maand heb gemaakt voor mijn nichtje, die voor haar HAVO examen is geslaagd.
 
 
 We zijn inmiddels aan het inpakken voor de terugreis. De laatste dagen zijn we lekker thuis. Ik ga nog gezellig een dagje brainstormen met Nadine en dan volgende week weer aan de slag. Maar gelukkig is het nog niet zover, ik heb nog een week ;-))
 
Groetjes,
Miranda
 

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle 3 leuk!! Succes met inpakken, goede reis en geniet van je laatste week vakantie!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes. Zo'n vrolijke kleurtjes. Vind ook de geslaagd kaart erg geslaagd ;-) Hihihi. Erg mooi met die houten achtergrond. Nog lekker genieten van je vakantie en wat fijn dat je nog een weekje hebt! Goede reis!
    Monique :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes! Die van de iDEE&Post zijn heerlijk vrolijk. De geslaagden kaart is ook weer top. Mooi dat gele, geeft net wat extra's.
    Groetjes en geniet nog van je week vakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je kan er wat van :) Wat jij maakt met de kit is geweldig en die kaart van je nichtje is ok super. Tikkie stoer met die houtprint achtergrond; daar hou ik van:). Geniet nog even; goede reis terug! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaartjes weer! Goede reis terug!!

    BeantwoordenVerwijderen