maandag 7 september 2015

Een beetje van mezelf en een beetje van........

Hoi,

Toen het vorige week van dat enorme prutweer was, heb ik toch lekker zitten knutselen! Dan is het wel heel fijn dat er zo'n grote tafel in de winkel staat, ik gebruik die 3 meter ook helemaal ;-)

Ik ben aan de slag gegaan met de Small Stitched Leaves van Lawn Fawn (wat een leuk setje) en papiertjes uit de nieuwste iDEE&post.

 
Gewoon strak en simpel met kraft, Butter Mints Card Shoppe, streepjesprint uit het iDEE&post blokje, blaadjes gestansd uit de stippenpapiertjes in het blokje en een touwtje om het af te maken. Tekst is van EveryDee Stamps.
 
En toen maakte ik er ook nog een met alleen blaadjes.
 
 
Heb je dat nou ook weleens, dat je helemaal weg bent van een kaartje dat je zelf gemaakt hebt? Dat had ik dus met deze, hij is helemaal geworden zoals ik in mijn hoofd had. Het paarse cardstock is trouwens een nieuwe kleur Card Shoppe genaamd Mulberry. Het is heel mooi, een beetje roodpaarsig (dit is natuurlijk geen goed Nederlands, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven hihi). Ik heb blaadjes gestansd uit allemaal verschillende kleurtjes cardstock en die op ribbelkarton geplakt. Many Thanks komt van de Happy Harvest clear stamps van Lawn Fawn en heb ik op vellum gestempeld en met embossing poeder bewerkt. De eikeltjes zaten in de nieuwe iDEE&post.
 
Gisteren werd mijn tante 80, dus zat ik al vroeg in de auto. Eerst nog via Leiden en Alphen aan den Rijn om nog twee mensen op te halen en toen door naar Zeeland. Pffff want een eind, maar mijn tante vindt het altijd superleuk als ik langskom en ik vind het ook gezellig, dus ik ga zo vaak ik kan.
 
 
Omdat ik toch al zo lekker aan het knutselen was, heb ik met de nieuwe Polka in the Dark papiertjes van Lawn Fawn een paar doosjes gemaakt met lekkere chocolaatjes. Stukje ribbelkarton eromheen als sluiting. Erop een rondje van kraft met weer de blaadjes van Lawn Fawn, een eikeltje en een klein labeltje. Leuk toch?
 
 
Straks vertrekt Rick voor zijn werkweek naar Berlijn. En morgen gaat Anouk op kamp naar Terschelling. Poehee zo hebben pa en moe ineens het huis alleen. Wat zullen we eens gaan doen?
 
Groetjes,
Miranda  
 

11 opmerkingen:

  1. Jij hebt de regenachtige dagen goed benut! Wat een leuke herfst kaarten, je tweede is echt super leuk gelukt. Heerlijk als het lukt wat je bedenkt en je zelf ook blij bent met het resultaat. De doosjes zijn ook leuk, de eikeltjes zijn te schattig! Veel plezier deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zei het al, het ziet er súper uit!! Stuk voor stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél erg WAUW! Geweldig als een kaart wordt zoals je wilde, en je helemaal tevreden bent. Is super gelukt! En je doosjes zijn ook prachtig! Geniet van de rust deze week, en buit het samen uit ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt gaaf gedaan, Miranda! Zowel kaartjes als doosjes, vrolijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Miranda,
    heerlijk dat je ven tijd had om aan de freubel te gaan! Heel leuke kaartjes! EN het rijk alleen met je man...wel tijdelijk natuurlijk, maar het zal wel stil zijn zonder de kinderen.
    Je cadeautjes zijn ook er leuk!
    Ik heb mijn eerste kaartje ook klaar uit de iDEE&Post.
    Binnenkort zet ik hem op FB.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gewoon heel erg leuk qua kleur, opzetjes en de doosjes vind ik super. Deze week eens lekker samen uit eten?? Veel plezier in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaarten, Miranda! Wat zijn die mini blaadjes van LF ook leuk, ik heb de grote versie (nog nooit gebruikt, schaam schaam).
    Geniet deze week van en met elkaar en voor Rick en Anouk veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... de doosjes zijn ook mooi, warme kleuren heb je gebruikt, echt prachtig en herfstachtig

      Verwijderen
  8. Jij bent goed ebzig:). Je kaarten zijn superleuk; mooi herfstig in deze tinten. De doosjes zijn in 1 woord: geweldig! Net zoals dat zakje wat je hebt gemaakt :)
    Geniet van een weekje samen. Nou ja weekje...vrijdag zie je ons en is het gedaan met de rust :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha, ik zie het helemaal voor me zoals jij los gaat op die grote tafel van je! Maar het resultaat mag er zijn! Prachtige kaarten en die doosjes zijn super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi! super creatief geweest. echt mooi gedaan met die bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen