dinsdag 22 september 2015

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Vandaag twee verschillende geëmbossde kaarten.



De papieren stroken uit de paper pad van iDEE&post juli/augustus en zijn gesneden met MFT Blueprints #20
De sterrenketting is gestanst met Reverse Confetti.
De tekst en het sterretje komt uit de set Ellie van Avery Elle, ik stempelde met Versafine.

De tweede kaart is van cardstock only 


Voor het grote hart gebruikte ik een Die-namics,
eigenlijk een krans. Ik knipte de gestanste krans doormidden en vormde het hart.
Love is geëmbosst met een embossingmal van Project Life. De rode hartjes zijn gestanst met Lawn Fawn Lawn Cuts Stitched Journaling Card.



Ik wens jullie een heel fijne dag!

Groetjes,
Judith

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart ! (kaarten)
    Leuk dat hart !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, lekker fris en strak, ik houd er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig; ik ben fan van de witte kaart met de krans. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen