donderdag 10 september 2015

Het dierenbos van iDEE&post


Ik heb me uitstekend vermaakt met de herfstige lijn van iDEE&post. En volgens mij zijn jullie ook lekker op dreef. We zien in de Facebookgroep al leuke kaartjes voorbij komen. Van mij vandaag nog een beetje extra inspiratie. Voor dit kaartje heb ik het complete dierenbos uitgeknipt en op een leuke manier bij elkaar gezet.

Vinden jullie dat dikkere hemp cord ook zo prettig werken? Zelfs van deze kleine strikjes kun je er heel makkelijk mee maken. En het handige is, ze zijn er nu ook in klein formaat. Voor een leuk probeerprijsje. Een kaartje met 6 meter touw kost slechts € 1,50.


Heb je alle kleurtjes al eens bekeken? Het lijkt wel een snoepwinkel.


En anders kun je natuurlijk ook het dunnere cord bestellen. Op zo'n grote rol zit wel 62 meter! Dat belooft eindeloos strikplezier.


7 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje met al die kleine diertjes!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige boel daar in de 'glazen potjes bos'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat de diertjes daar zo bij elkaar zitten. Een leuk iDEE!!!

    BeantwoordenVerwijderen