dinsdag 8 september 2015

Inspiratie DEEnsdag: iDEE&post

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Herfst(kleuren) -
iDEE&post van de komende twee maanden is gevuld met herfstdesigns in warme kleuren.
Gisteren liet Miranda al hele leuke kaarten zien. Vandaag een CAS kaart van mij (-:

Heel simpel: cardstock, design papier, stukje tekst geknipt uit de 6x6 paperpad,
hemp cord en een houten blad, dat ik voor het opplakken nog een kleurtje gaf met stempelinkt.



Zaterdag plaatste ik dit op mijn blog:

... een gepimpt notitieboekje

Ik wens jullie een warme nazomer DEEnsdag!

groetjes, 
Judith

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik heb de laatste dagen al mooie voorbeelden gezien. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw projectjes zijn altijd eindeloos mooi; deze ook weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super hoe je dat blaadje hebt bewerkt! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen