zondag 6 september 2015

Nieuwe IP

Hallo allemaal!

Zijn we al lekker aan de slag gegaan met de nieuwe iDEE&post? Echt een leuk pakket was het weer, en ik heb er onder andere dit "flopje" mee gemaakt.
Gemaakt met cirkel stansen, en het idee kwam ik tegen op Pinterest.


Vier cirkels snij je uit, en vouw je dubbel (voor rillen wordt netter).
Deze schuif je in elkaar zodat er in het midden een vierkant ontstaat.
Deze plak je vast en voor de stevigheid kun je er nog een vierkant inplakken.


Je flapt het als het ware in elkaar, en om dit goed dicht te houden kun je er nog een band omheen maken. Deze kun je naar eigen inzicht versieren.
Ik heb de tekst stickertjes, het twine, en de houten buttons gebruikt uit het pakket.
Heb je nog vragen?
Mail me gerust!

Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk model! Het papier en de spulletjes zien er ook feestelijk uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel weer zo`n gezellige Cornelie product. Vrolijke kleurtjes en wat een mooie uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie!!!
    Dit heb je wel ff kei gaaf gemaakt zeg.
    Lekker vrolijk, met een tikkie herfst. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super; leuk met die band er omheen. En prachtig zoals je die hebt opgemaakt met al die laagjes en vormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk modelletje is dit, en de kleurtjes en embellishments maken hem helemaal leuk! Ik heb hem gepint!!

    BeantwoordenVerwijderen