zaterdag 19 september 2015

Scrappen met Johanna

Goedemorgen,

Een maand of wat geleden was Johanna, van Scrap enzo, een dagje in de winkel om te workshoppen. Zo gaaf om te zien wat zij doet met waterverf, gesso, papier, gaasjes, houten embellies, sequins en ga zo maar door. En natuurlijk een foto, ook niet onbelangrijk. Ze maakt echt supergave en kleurige layouts en ik ben fan.

17 oktober geeft Johanna zelf een workshop in de winkel. We gaan 2 layouts maken, met twee verschillende kleuren en technieken. We maken een layout met verf, gesso en spetteren en ook een met spetteren, laten uitlopen en dan met inkt bewerken. (hieronder een paar voorbeelden om je een idee te geven).


Voor deze workshop betaal je slechts € 22,50. Voor dat geld krijg je een uitgebreid pakket materialen met onder andere een doosje waterverf, designpapier, houten embellishments en cardstock. Verder word je door mij vertroeteld met een lekkere lunch en koffie en/of thee met lekkers erbij.

Zelf meenemen: Je basismaterialen, zoals een schaartje, mesje, lijm/tape. Als je in het bezit bent van een Heat Tool is het handig om die ook mee te nemen, zodat we niet te veel op elkaar hoeven te wachten.

Dussssss.....ben jij niet bang voor vieze handen en wil je lekker scheuren (whaaaaaah dat prachtige designpapier), geef je dan nu op! (stuur even een mailtje naar miranda@bijomadee.nl).

Johanna en ik hebben er zin in!

Groetjes,
Miranda

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan! Te leuk wat ze altijd maakt, en heerlijk kleurrijk, ook mijn ding. Dus ik kom! Heb er zin in!! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Helaas wel erg ver weg voor mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Johanna's blog volg ik al jaren, altijd al mooi gevonden wat zij maakt. Ik wil ook graag komen, laat het je morgen definitief weten, goed?
    Fijne dag en tot morgen, heb er zin in!!!
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow... dit is leuk!!! Ik ga ff met Alexander overleggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen