dinsdag 15 september 2015

Trend alert: dierenprints

Misschien is het omdat ik er zelf zo gek op ben, misschien is het echt een trend. Ik zie overal om me heen dierenprints. Zebra's, luipaarden, noem het maar op. Ook in de knutselscene laten de dierenprints zich zien. Daarom staat de workshop van 9 oktober in het teken van deze mooie motieven. We gaan aan de slag met embossingmallen, glitter cardstock en achtergrondstempels.


Het wordt een 'wilde' workshop, kom je ook? 

Wil je alvast shoppen in stijl, dan ben je Bij Oma Dee aan het goede adres. 
Hier vind je een aantal items:











2 opmerkingen:

  1. Ik wer; ik kam er helaas niet bij zijn. Jammer; ziet er zó gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind jij dierenprints leuk! Is mij nog niet opgevallen...
    HAHAHA (((-;
    Een leuke workshop, Nadine! Veel plezier alvast. Ik werk ook (nog wel op vrijdag).
    Tot morgen, heb er zin in!
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen