maandag 5 oktober 2015

And the winner is.....


Hoi,

Leuk al die reacties op het blog, ter ere van World Card Making Day. En zo leuk dat ik een iDEE&post mag verloten. Het liefst zou ik 10 pakketten willen weggeven, maar dat gaat natuurlijk niet. Er kan er dus maar één winnen.

Ik heb geloot en de iDEE&post is voor.... DANIELLE. Van harte gefeliciteerd! Je moet nog wel even geduld hebben want het pakket komt pas uit op 4 november. Als je even je adres wil doormailen naar info@bijomadee.nl, zorg ik dat je naam op de verzendlijst komt.

Denk je nu...verdorie ik wil er ook één? Bestellen kan nog hoor. HIER vind je alle informatie. En om jullie helemaal nieuwsgierig te maken staat hieronder een ieniemienie sneakje. Haha je kan er helemaal niks mee (denk ik), maar het is wel leuk om een heel klein tipje van de sluier op te lichten.




Fijne week allemaal!

Groetjes,
Miranda



5 opmerkingen:

  1. Leuk voor Daniëlle! Ik ben ook weer benieuwd naar het pakket, maar geniet nu nog even van het huidige :-)
    Bedankt voor de loterij, Miranda!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel, ben er erg blij mee!!! En heel benieuwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Danielle, veel plezier met dat pakket. Dat wordt heerlijk aan de knutsel.
    Dank je wel, Miranda voor deze kans.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danielle gefeliciteerd! Dat sneak peekje vind ik ook leuk :). Maar eerst ik ga eerst weer aan de slag met het herfst pakket!

    BeantwoordenVerwijderen