zaterdag 3 oktober 2015

Happy World Card Making Day!


Goedemorgen,

Vandaag is het World Card Making Day. Eigenlijk is het natuurlijk elke dag Card Making Day, maar één keer per jaar maken we er met zijn allen een feestje van. Het Bij Oma DeeTee houdt wel van een feestje en dus vonden wij deze dag een mooie gelegenheid voor een DeeTee Bloghop :-))  De andere meiden, Cornelie, Judith en Nadine, vieren een feestje op hun eigen blog en ik doe het hier op het Bij Oma Dee blog.

Bij een feestje hoort natuurlijk een cadeautje en dus ga ik ook nog iets weggeven. Het is alleen nog TOP SECRET, dus ik kan het niet laten zien. Denk Kerstmis, rood, koele blauwtinten, veel wit en een beetje bling. Zie je het voor je? Lijkt het je wat? Dan zou ik vandaag zeker even een reactie achterlaten onder dit blogbericht. Je maakt namelijk kans om de iDEE&post van november* te winnen.


*abonnees kunnen ook gewoon meedoen, als je wint krijg je het pakket deze keer gratis!

Maandag 5 oktober laat ik weten wie de geluksvogel is.

En dan nu mijn kaartjes. 2 weken geleden hadden Cornelie, Judith, Nadine en ik een gezellige date. We waren eigenlijk heel rustig dit keer, allemaal moe of niet helemaal fit. Maar dat maakt bij ons niets uit, als we met zijn vieren bij elkaar zijn is het altijd goed, of we nou veel of weinig kletsen en lachen. 's-Middags hebben we met zijn vieren mee zitten brullen met een cd van ABBA, heerlijk. Kortom het was een topdag! Zo top dat ik gewoon 3 kaartjes in elkaar heb gedraaid (best uniek voor mij hoor). Kwam natuurlijk door het goede gezelschap en vooral ook door dat gave blokje van Pink Paislee, Cedar Lane, waar ik helemaal weg van ben.


Dit kaartje is trouwens gemaakt met papiertjes van Bo Bunny. Cadeautje van Cornelie :-)) Basiskaart is een nieuwe kleur CardShoppe, Alpaca, een heel mooie tint lilagrijs.


Met de Blueprints 26 gemaakt en een stempel van Papertrey Ink (oh mocht ik dat merk maar verkopen in mijn winkeltje).


Voor iemand waar ik veel aan denk. Hier is de basiskaart ook gemaakt van een nieuwe kleur CardShoppe, Pale Rose. Heeeeeel zachtroze. Stempel is weer van PTI.

Hè hè dat was het! Ik ga even kijken bij Cornelie, Judith en Nadine. Gaan jullie mee?

Fijn weekend,
Miranda






30 opmerkingen:

  1. Jeempie, sta ik boven aan......
    Via Judith hopte ik rond, las ik over de idee & postverrassing, zag ik de mooie kaarten en jullie gezellige dag ! Aangezien ik best nieuwsgierig ben naar de idee & post laat ik hier een berichtje achter en duim ik.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik vind vooral de 2de en de 3de kaart héél mooi.
    En natuurlijk wil ik meedoen om te winnen :-)
    Fijn weekend!
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes hoor, vooral de thinking of you vind it super tof, so well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een gezellige dag, ondanks moe en niet topfit. Fijn!
    En wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Miranda.
    Jij ook een happy World Card Making Day gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten hebben jullie gemaakt op de knutseldate! Gezellig hoor. Ik wil graag meedoen om een idee post te winnen. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele fijne World Card Making Day! Ik vind de kaartjes gaaf, onderste s mijn favoriet!

    Groetjes
    Jacqueline DH

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy World Card Making Day! Onwijs leuke kaartjes, ben vooral helemaal weg van de eerste. Toevallig heb ik die nu bij jullie in bestelling staan voor mijn moeder. Ik mag hem vast wel eens gebruiken bij haar, dus alvast bedankt voor de inspiratie! De andere kaartjes zijn ook super en ik doe heel graag mee aan de winactie :). Helaas is mijn liefste knutselmaatje (mijn moeder) op vakantie, dus het wordt een knutseldagje in mijn eentje vandaag. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy World Card Making Day! Bedankt voor de inspiratie, wat een mooie kaarten weer, en natuurlijk maak ik graag kans op een idee&post!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Vooral het tweede kaartje, die is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yeahhhhhh, altijd leuk om wat te winnen. Zeker als dat bij je favoriete winkel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten, Miranda! Jij was zo goed op dreef die dag ((-:
    Moeten we vaker doen!
    Fijne WCMD vandaag! Lieve groetjes!

    PS: ik doe uiteraard niet mee aan de leuke weggeefactie (((-;

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten Miranda, ik wil heel graag mee doen aan de weggeefactie op Happy World Card Making Day...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee die bloghop en prachtige kaarten. Toevallig heb ik zelf ook een kaart op mijn blog gezet ter ere van WCMD. En wat een inspiratie heb ik weer opgedaan bij die bloghop, geweldig. Graag doe ik mee voor de verrassing van deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaartjes, Miranda! Wat een leuke papiertjes heb je gebruikt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt! Uiteraard is er iedere dag wel een uurtje kaartjes-maken te creëren, toch baal ik soms dat ik nooit aan de officiële dag kan deelnemen: vandaag eerst "3-oktober" (Leidens Ontzet) vieren en dan veel taart bakken, want op dierendag is "ons aapje" Jasper geboren, nu alweer tien jaar geleden! Uiteraard gaan we dat gezellig vieren. Ik hoop daarom op een mooi pakket van Miranda, dan hou ik gewoon volgende maand mijn eigen WCMD, haha!!
    Iedereen een fijn weekend met heel veel mooie creaties!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meebrullen met ABBA, heerlijk! En dan al zingend zulke leuke kaarten maken. Was vast een hele gezellige card making dee! En wat leuk, die weggeef-actie. Ik wil best weer eens een keertje met zo'n leuke kit aan de slag gaan :) Gezellige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten, leuke inspiratie weer! En uiteraard zou ik het ook erg leuk vinden om te winnen en zo kennis te maken met de idee&post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow gave kaartjes hoor en wat zal dat gezellig zijn geweest zo'n meebruldag, hi,hi. Super weggeefactie hoor wil ook wel een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik dacht al wat hoor ik maar dat waren jullie en Abba, hihi!! Kom net bij Cornelie vandaan en dacht bij jou ook iets met een diertje aan te treffen, des te groter de verrassing deze 3 toffe kaarten aan te treffen Miranda en even kennis maken met Idee&Post lijkt me wel heel erg leuk!! Ga nu nog even bij de 2 andere dames kijken, ben benieuwd!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alle 3 prachtig maar die eerste met de quilt-sterren-die is mijn favoriet. Dat zal je niet verbazen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat jullie samen kunnen knutselen! Lijkt me erg gezellig! (Ben ik toch wel wat jaloers op ;-)) En 3 kaartjes op een middag zou voor mij ook een persoonlijk record zijn , haha! Ik vind de tweede de mooiste: die hoekjes over je kaart en happy wat dikker "gestanst": top! Maak er vandaag een fijne knutseldag van en de inhoud van het pakket spreekt mij heel erg aan, of ik nu win of niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda,
    prachtige kaarten gemaakt. inderdaad, ik geloof best dat het een geslaagde dag was met die dames.
    Ik vind de eerste kaart erg mooi met die vakken en kleuren.
    wat een leuk idee, een bloghop. Dus ik hop ook. gelijk ook een reden om te eventjes te bloggen...hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jullie hebben allemaal hele happy kaartjes gemaakt! De jouwe zijn ook top! Hopelijk was het een creatieve WCMday! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Heel gaaf. Ik heb een abonnement op de iDEE&Post, dus hoef hem niet te winnen. Ik weet wel iemand anders die je er dan een plezier mee kunt doen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn deze 3 kaartjes mooi en wat leuk om te lezen . Zingen met ABBA , knutselen , kletsen .... dat lijkt me een top dag. Op mijn blog vandaag ook een kaartje voor WCMD . En ik doe graag mee met het winnen van dat pakketje !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klinkt als een heel gezellig dagje! En mooie kaarten gemaakt om WCMD mee te vieren!
    Leuk ook dat je een loterijtje uitschrijft voor deze gelegenheid :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zwijmel...wat een prachtig papier. Helemaal mijn kleurtjes. Prima productie ook. Stuk voor stuk mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gezellig, zo'n dagje samen freubelen! Prachtige kaarten zijn het geworden! Vooral van de eerste ben ik echt fan, mooi die strakke lijnen en bij elkaar passende kleuren!

    Groetjes,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat klinkt gezellig, zo'n knutseldag! En de resultaten zijn erg gaaf, wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Oh.... een loterij: ik doe mee!! :D Klinkt al helemaal leuk dat volgende pakket, ben al een beetje nieuwsgierig! (maar eerst maar eens aan de slag met de herfstversie).
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, wat zijn je kaarten leuk!! Allemaal mooi papier! Ik zie jullie al voor me, met die muziek :). Klinkt héél erg gezellig, kan ook niet anders, jullie viertjes bij elkaar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen