vrijdag 30 oktober 2015

Metallic Paste!

Goedemorgen!

Een ontzettend leuk, nieuw artikel in de webshop van "Bij Oma Dee"
Het is de "Metallic Texture Paste" van Heidi Swapp, en is in verschillende leuke kleurtjes te krijgen.
Deze viel afgelopen zaterdag met de workshop van Nadine pardoes in m'n mandje ;-)


Thuis gekomen gelijk wat mee gemaakt, maar wat een gaaf spul is dat en wat een mooi effect!
Het is heel zacht, en smeert heel makkelijk, soepel en gelijkmatig uit. Voor deze sneeuwster heb ik een stencil gebruikt.


Het dekt mooi, en droogt redelijk snel. Ik heb het voor de zekerheid een paar uurtjes laten drogen.
De achtergrond gestempeld met de set van My Favorite Things " Snowflake Flurry", met Versamark en daarover heen met Pearl Pigments, uit eigen voorraad, maar glanst ook heel mooi. Het is een heel fijn poeder.


Zwart Hempcord met daaraan een paar kraaltjes om het af te maken.


Nog een tag gemaakt. Over een stempel heen gaat ook goed, omdat de Paste zo mooi dekt.
Ik heb hiervoor "happy" eerst uit Cardstock gesneden en dit als stencil gebruikt. De kleine deeltjes uit de a, p, en y er in terug gelegd, met lijm wat weer makkelijk loslaat. Toen de pasta aangebracht, en met een prikpen direct en voorzichtig de deeltjes weer weg gehaald. Zo maak je snel een eigen stencil!


Aan een cadeautje...staat altijd leuk!

Heel fijn materiaal om mee te werken.
Als ik nog weer wat maak of bedenk zal ik het plaatsen!

Groetjes Cornelie



8 opmerkingen:

  1. Supergaaf Cornelie. Oh en nu moet ik niet teveel naar die tubes in de winkel kijken, anders kan ik me vast niet beheersen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf spul, super leuk en mooi resultaat geeft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, wat een super leuk effect en een geweldige kaart Cornelie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!! En die kleur... ooooh, wanneer mag ik weer naar Bovenkarspel???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohwie... wat lijkt me dat een gaaf spul zeg... mmmmm... ff in de webshop neuzen hoor.. whahaha... Groetjes Aletta oja.. vergeet ik nog helemaal te typen dat de kaarten en tag natuurlijk weer prachtig zijn:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Cornelie.....mooie kleurtjes ook!
    Bedankt nog voor je tip!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen