vrijdag 23 oktober 2015

Tag it!

Goedemorgen!

Een tag heb ik voor jullie vandaag! Geen gewone maar een pocket tag!


Als basis de Tag uit gesneden van My Favorite Things, en gelijk een kleiner formaat in een afstekende kleur.


Daarom heen een pocket gemaakt. Tag opmeten, en kleine vouwrandjes maken. Hiermee kan je de pocket opplakken. Maak deze niet te krap, zodat de tag er makkelijk in en uit gaat.


Een cadeaukaart, of in dit geval de spaarkaart van "Bij Oma Dee", past er mooi in. De uitsparingen heb ik gemaakt met een onderdeel van de Blue Print 7, daar maak je dit, na even goed uitmeten, in een hand om draai mee. Je schuift de kaart er zo tussen!

Versieren van de tag doe je natuurlijk naar eigen inzicht. Ik heb de eekhoorn uit het dessin papier geknipt, en voorzien van wiebel oogje.

De tekstbubble vond ik er leuk bij passen. 

Aan een klein zakje lekkers, bloemetje...en klaar is je cadeautje !

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk weer!. Hoog tijd dat ik het stempeltje ga gebruiken...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! De tekst is gaaf en het wiebel oogje er op is te geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk herfsttag, wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke cadeaukaart tag! Schattig ook dat eekhoorntje met het wiebeloogje en de wimpersssss!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk is deze! Zo een cadeautje wil ik ook wel. Het oogje op de eekhoorn is ook zo schattig. Ik ga eens kijken of ik die blueprint ergens kan scoren, superleuk dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hi hi ik blijk hem al te hebben. Nooit geweten wat ik met die gekke halve rondjes moest!! (blond!!!!)

      Verwijderen
  6. Leuk model! En dat lonkend oog op die eekhoorn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze tag!! Enig dat oogje op de eekhoorn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen