vrijdag 9 oktober 2015

Uitwerking schets met iDEE&post!

Hallo allemaal!

Ook deze iDEE&post hadden we weer een schets om mee te werken. Nadine had deze keer een schets gemaakt.
Ik heb deze niet heel letterlijk genomen, maar je ziet het er toch wel in terug.



Ik heb er een pocketkaart van gemaakt, zodat je er in de binnenkant nog wat in kunt stoppen.
Het uiltje heb ik uit het papier geknipt, en op een ballon geplakt.


De leuke buttons er weer bij gepakt, en verder eigenlijk weinig poespas.


Ik heb ook nog een andere kaart gemaakt met het pakket.
Zelf schuiven met diverse vormen, en een plaatje uit de paperpad geknipt.


Een eyelet aangebracht, en daardoor heen het touw. Tijd geleden dat ik een eyelet heb gebruikt. Blijft toch een leuk detail.


Ook hier weer een houten button gebruikt.

Gewoon lekker bezig geweest met het mooie pakket.
Het pakket van november/december wordt ook weer super leuk!!

Fijne dag allemaal!
Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Érg leuk, allebei. Pocketmodelletjes blijf ik sowieso leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik vind het pocketmodel geweldig, en die uiltjes zijn zoooo enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het papier is zo leuk en jij laat het zo goed spreken met deze leuke mini serie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaartjes! Het papier is zo warm van kleur. Fijn dat ik weet dat het volgende pakket ook weer leuk is.....hahaha, ik word nog niet nieuwsgierig hoor, eerst nog even aan de slag met dit mooie pakket!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen