zondag 18 oktober 2015

Workshop fotoalbum

Hoi,

Een paar weken geleden hebben we een fotoalbum gemaakt met "ingebouwd" fotolijstje. Superleuk vond ik het voorbeeld van Nadine, en omdat mijn tante in september 80 jaar werd, ben ik zelf ook aangeschoven tijdens de workshop en heb ik een album voor haar gemaakt, met foto's van mijn ouders, zus, kids, mezelf en mijn tante natuurlijk.

Het album is 20 x 20 cm en binnenin zit een lijstje. Dit is gewoon een lijstje van de AC-tion, waar we het canvas af hebben gehaald. Als je wil kan je het ook een kleurtje geven, maar omdat de basis van het album kraft is, vond ik hout er wel mooi bij.

Aan de linkerkant zit een uitklapbaar albumpje wat precies in het lijstje valt als je het album dichtdoet. Gaaf toch? En beplakt met het geweldige papier van Pink Paislee - Cedar Lane, is het een echte blikvanger, ik vind hem helemaal leuk geworden.


Mijn tante prijkt op de voorkant van het album.


Oma Dee en opa Cees :-))

Toen ze echt jarig was, was ik nog niet klaar met het album. Vandaag zakken we af naar Zeeland en krijgt ze dus een verlaat verjaardagscadeau. Ben zo benieuwd of ze het mooi vindt.

PS: de foto's zijn niet geweldig helaas. Maar het was gisteren ook niet echt zonnig weer pfff.

Fijne zondag!

Groetjes,
Miranda

14 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf cadeau. Ziet er echt mooi uit. Wat zal ze dit leuk vinden! Veel plezier in Zeeland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super origineel en persoonlijk cadeau! Ik weet wel zeker dat je tante hier heel blij mee zal zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig cadeau, lekker persoonlijk ! super gemaakt, zullen ze zeker wel blij mee zijn
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foto's zijn goed genoeg om te zien hoe leuk het boekje is geworden! Tof zeg en goed idee om het zo'n lijstje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een plaatje. Geweldig mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat het voor jullie een dag met een gouden randje is geworden. Prachtig dit boekje. wat zal je tante er blij mee zijn. Die foto's; onbetaalbaar...X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dit is echt een heel gaaf project!
    Wat zal je tante hier blij mee zijn Miranda. Bedankt voor de uitleg en de duidelijke foto's, ik ga hem zeker op mijn to-do list zetten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzéttend gaaf! Wat zal je haar blij maken met dit persoonlijke kado! Ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Weet zeker dat je tante het een fantastisch cadeautje vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm prachtig geworden!!! En ook heel leuk dat je hem hebt afgemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi boekje is het geworden, Miranda! Leuk om dit vaak door te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat is dit een uniek project, Miranda. Daar heb je vast met veel liefde (!!!) aan gewerkt. Vond je het niet moeilijk om dit album te 'moeten' afgeven? Zeer kostbare herinneringen en prachtige foto's!!!
    Veel liefs en een dikke knuffel,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Miranda, wat heb je een schitterend albumpje gemaakt, wat zal je tante daar blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Miranda, wat heb je een schitterend albumpje gemaakt, wat zal je tante daar blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen