dinsdag 10 november 2015

Christmas Wishes - maar dan anders

Vorige week gelanceerd: iDEE&post november/december.
van Pinkfresh Studio.



Het was voor mij liefde op het eerste gezicht. Véél wit, zachte kleuren, beetje blauw, beetje rood (al is rood een kleur, die ik niet vaak gebruik, de combinatie rood - licht blauw of aqua vind ik mooi). 

De paperpad is niet alleen te gebruiken voor (kerst) kaarten,
maar zeker ook voor layouts, dus Christmas Wishes - maar dan anders.

En daarvoor gebruikte ik het vel papier met de dieren.



Ze komen kijken naar de pasgeboren baby (-:

Het konijntje op de button is van Lawn Fawn (Snow Day Flair).
Het hart is gestanst met Lawn Cuts uit rood designpapier en afgewerkt met Glossy Accents.

Ik heb weliswaar ook kaarten gemaakt met dit papier,
maar voor een groot deel zal ik de paperpad gebruiken voor een fotoalbum.
Ik vind de designs zo leuk, jammer om het weg te moeten sturen ... ((-;

Ik wens jullie een ontspannen DEEnsdag!

Groetjes, Judith

3 opmerkingen:

  1. Prachtig en inderdaad, dit papier is zonde om te verstoppen en bijna jammer om te versturen ja...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is prachtig papier, maar en beetje lastig, omdat er veel wit op zit, en dan vind ik het lastig worden, maar ....wat doe ik er nog meer bij, ik heb een veel drukkere stijl dan de CAS, maar ook dat lukte me
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen