donderdag 26 november 2015

Foam ball clay: dit kun je ermee!

We zien al vele leuke toepassingen voorbijkomen voor de Foam Ball Clay waarmee we onze iDEE&post-deelnemers hebben verrast. Het blauw is echt blauw, en vond ik lastig te combineren bij het papierblokje, maar dan moet je creatief worden en dat is juist zo leuk! Want als het DeeTee al geen toepassingen van de spullen kan bedenken... ;)

Dus ik ging aan de slag met het goedje. Goed kneden, dan komt er lijm vrij! Ik besloot een mdf-ster te beplakken met de klei. En dat ging eigenlijk best heel snel. Het potje is nu wel op, dus ik ben niet zo zuinig geweest. Maar het resultaat telt en dat is best grappig. Ik heb de ster op een rietje geplakt met Glossy Accents (= ook sterke lijm, onmisbaar in je hobbytas). Dus deze 'star on a stick' is klaar om in een kerststukje te steken bijvoorbeeld of in een vaasje te zetten.


Ps, zien jullie die leuke houten embellies? 
Stomme vraag, niet te missen natuurlijk. 
Ze zijn van Rive en voor hele leuke kleine prijsjes te koop in de winkel. 
Winkel je online? Dan kun je miranda altijd even mailen.



7 opmerkingen:

  1. Super leuk dit stokje! De houten embellishments zijn gaaf, je hebt ze erg leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed idee, super gaaf
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest meteen aan een toverstokje denken... maar dan wel een hele bijzondere! Gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! leuk met die houten embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen