dinsdag 17 november 2015

Inspiratie DEEnsdag: Schetsuitwerking

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Cornelie heeft de schets bedacht voor de november/december editie van iDEE&post.

Vandaag laat ik jullie mijn uitwerking zien.
Als je geabonneerd bent op iDEE&post, dan heb je de kaart al gezien (-:

Voor wie iDEE&post nieuw is, een kleine uitleg.
Bij elke uitgave ontvang je via de mail een inspiratiemagazine, vol van iDEEën en tips.
Miranda, Cornelie, Nadine en ik zoeken al maanden van tevoren de materialen uit,
Miranda bestelt de spulletjes en wij gaan aan de slag met een schets, een opdracht en voorbeeldkaarten of projecten. 

Wil je eens kennis maken met iDEE&post?
Vanaf januari 2016 komt het pakket 4 maal per jaar uit. Elk kwartaal vind je dan een rijk gevulde envelop op je deurmat. 
Mail gerust (het e-mail adres van Bij Oma Dee staat onderaan de pagina).

De schets:
Klikken voor opties

Mijn uitwerking:


Gewerkt heb ik met

Pow! Glitter Cardstock, mini sterretjes, puffy sticker, strookje tekst uit design papier
(alles iDEE&post),
Lawn Cuts Snowy Background

Heb jij de schets al uitgewerkt?

Ik wens jullie een vredevolle DEEnsdag!

Groetjes, Judith


4 opmerkingen:

  1. Zoooo leuk...ik ben nogal van de sterren. En dit glitterpapier vind ik eindeloos. En van deze stans word ik hebberig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig modern kaartje is het geworden Judith!

    BeantwoordenVerwijderen