dinsdag 24 november 2015

Inspiratie DEEnsdag

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag.

Nieuw? Misschien niet. Deze kaart ken je namelijk al als je een abonnement hebt op iDEE&post of als je deze maand het pakket los hebt aangeschaft. Toch laat ik de kaart ook hier nog graag zien.

Er zijn van die designs, die mij direct aanspreken. En Christmas Wishes van Pinkfresh Studio hoort daar zeker bij!
Het is nog een vrij jong bedrijf, maar op diverse internationale blogs zien wij de kerstlijn van Pinkfresh Studio de laatste tijd verschijnen. Bijvoorbeeld bij Simon Says Stamp 

Prachtige voorbeelden vind je HIER, HIER, HIER of HIER.
Inspiratie all over (-:


Behalve Hemp cord, dat in de (web) winkel te koop is op een
grote spoel (0,5 mm en 1 mm dikte) of een kaartje
komen de gebruikte materialen uit iDEE&post.

Het gestreepte papier is met 3D tape op een basiskaart geplakt. De rietjes heb ik met Glossy Accents bevestigd. Glossy Accents is vloeibaar, lijmt geweldig en blijft perfect zitten!

Met welke lijm of tape werk jij het liefst?

Groetjes,
Judith




2 opmerkingen:

  1. Je kaartje vind ik gaaf! Ik moet eerlijk zeggen dat ik Glossy Accents niet fijn vindt werken; ik klieder er op de één of andere manier al-tijd mee:) Ik ben nogal een fan van de Tom Bow Aqua Mono; ook bij Miranda te koop. Blauwe fles met een mooi fijn dopje, Die vind ik perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die heb ik ook, Stella. Ik werk ook veel met de groene, dus Tombow Mono Multi. Een klein nadeel is wel, dat foutjes zichtbaar blijven. Spaarzaam gebruik is belangrijk.

      Verwijderen