vrijdag 20 november 2015

Neon Amplify...

...Amplify wat?

De naam verraadt eigenlijk niets ;-) 
Maar wat ze bedoelen is dat je op een eenvoudige manier net echte sneeuw kunt maken op je kaart!
Kijk maar eens naar m'n voorbeelden!


Dit prachtige papier van Carta Bella "Christmas Wonderland", kregen we bij de workshop klassieke kerstkaarten maken. Het papiertje alleen is al een plaatje! Heb er dus ook weinig aan toegevoegd.
Deel van een tekst van Lawn Fawn gebruikt voor "merry" en de stempel is van My Favorite Things, in twee kleuren inkt gestempeld.


De sneeuwvlokken maken het net even iets levendiger vind ik, en deze breng je heel eenvoudig op het papier aan met het flesje Neon Amplify. Na aanbrengen verhit je deze met je heattool. Dan zie je de gladde druppeltjes al snel veranderen in vlokjes!



Vanwege het kleine spuit mondje, kun je ook precies werken. Op deze manier heb ik de tekst van een sneeuwlaagje voorzien!
De tekst is overigens van Avery Elle, mooi he?!


Zie je hoe grappig dat effect wordt?


Naast sneeuw kun je ook nog andere dingen leuk nabootsen...


Zoals een schuimkraag op een biertje. Cheers!


Of een toef slagroom. Hier op die leuke choco cups van My Favorite Things.
Een tag uit de set Tag Builder Blue Prints 4. In een handomdraai een leuke tag!


Maar denk ook aan cupcakes..


Of schuim op de golven, hartjes van bloemen, 't wol van een schaapje, of randjes op de wolken....
Mogelijkheden te over met dit grappige goedje ;-)

Je kunt het hier in de webwinkel vinden.



Groetjes Cornelie



9 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk! Op elke kaart geeft het spul een super leuk effect. Vooral op de rode tekst vind ik het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gaaf zeg, het spul doet precies wat ik hoopte dat het zou doen. Je kaartjes vind ik geweldig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaaf en zó leuk op de enige niét winterse kaarten, cheers to you Cornelie!

      XxIrene

      Verwijderen
  3. Dat papier van je 1e kaart is mooi!! Goed verwerkt door er niet teveel aan toe te voegen. En dat 'sneeuwspul' is super en echt voor allerlei dingen te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik ben al tijden op zoek naar de perfecte 'sneeuw'.... Misschien is dit het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf is dit! Jammer dat ik het niet kan voelen..... Je bierpul is ook weer een superleuk idee, prachtige kaartjes weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alleen voor sneeuw dus! Wat een gave voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cornelie jij kan toveren met papier. 3 van die supergave kaarten op een rij. En de eerste; ik zou hem willen kopen. Om in te lijsten. Dat hertje, de achtergrond. Ik moet er gewoon van zuchten :)

    BeantwoordenVerwijderen