donderdag 19 november 2015

Sparkle!

Ook scrappers kunnen hun hart ophalen Bij Oma Dee. Miranda verkoopt ontzettend veel leuke spullen voor mooie layouts en verrassende PL-pagina's. Zelf vind ik het altijd leuk om verschillende merken met elkaar te combineren. Het werd tijd voor een paar nieuwe layouts in de winkel, dus ik pakte daarvoor een foto van Miranda en mij tijdens een workshop: we zijn een goed team!


Als basis gebruikte ik wit cardstock. Dat geeft een clean resultaat en veel kleuren komen er mooi op uit. Het contrast met de zwarte accenten is ook extra sterk aanwezig. Het papier is uit de paper pad Memorandum van Pink Paislee. Sommige stukjes strak, anderen rommelig gescheurd voor extra diepte en dynamiek op de pagina ;).


De leuke klembordjes komen ook uit de paper pad, gewoon even rustig knippen, dat ontspant! En zie je die leuke washi tape (geel met tekst)? Dat komt uit dit leuke setje met strookjes. De camera is een chipboard element van MME, My story. En de puffy stickers zijn al wat ouder, maar niet minder bruikbaar: ze zijn van Gossamer Blue - On my desk. Ik gebruik ze nog steeds veel. De rietjes komen onder meer uit iDEE&post.


En als laatste wil ik nog even die gave gouden tekst benoemen. Het is een echte eyecatcher op je layout en ik vind ze helemaal fantastisch. Het is een set van meerdere woorden, lekker groot en shiny! Houd ik van!

Ik ben benieuwd hoeveel scrappers het blog van Bij Oma Dee bezoeken en of jullie dit soort spulletjes ook graag gebruiken op een layout? Laten jullie het weten?

--------------------------------------------------------------------------------------------------

28 november scrappen we de hele dag Bij Oma Dee!
Volgende week zaterdag is trouwens de laatste Project S workshop van dit jaar. In deze workshop laat ik zien dat de combinatie van layouts en pocket page scrappen een fijne en creatieve manier van scrappen is. We hebben als thema feest, dus dat wordt een vrolijke en feestelijke workshop. Het materialenpakket dat je krijgt, past daar natuurlijk helemaal bij en is veelzijdig te gebruiken. Dat beloof ik! Wie weet zie ik je dan?!

6 opmerkingen:

  1. Super leuk om deze foto in de winkel te hebben, geweldige LO heb je gemaakt. Het grote geheel en de details zien er super uit, je ziet dat je overal aandacht aan hebt besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke foto! Gaaf om deze te scrappen, en hoe, en deze dan in de winkel te hangen! Super gedaan. Je bent hier echt een kei in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als jij scrapt zie ik er zelfs leuk uit op een foto haha. Ik vind het zo gaaf wat je hebt gedaan, misschien moet ik me maar eens inschrijven voor een privéles hihi. Het wordt straks weer mooi in de winkel :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke foto voor in de winkel! Jullie zijn gewoon een soort meubelstuk hè? Maar dan wel heel prettig en vrolijk ;) Ik ben niet zo'n ster in scrappen, daarom laten we ons de 28e uitdagen! Heb er al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en fleurige layout heb je gemaakt! Heerlijke papiertjes en een gezellige foto :)
    Ik moet bekennen dat ik heel lang niet geblogd heb, dus ook hier lange tijd niet geweest. Ik weet niet welke spulletjes jij bedoelt hierboven(of scrappers ze ook gebruiken), de glittertekst? Of alle kleine leuke detailstickers/buttons/chipboard en de rietjes? Rietjes gebruik ik heel vaak, en die teksten (zoals die hierboven) vind ik erg gaaf en zou ik ook zéker gebruiken. Ik vind heel veel dingen leuk om mee te scrappen, het is net wat ik heb liggen en wat er qua kleur bji past.De kleinste dingetjes kunnen soms net je layout "af" maken. En of dat nou een knijpertje is of een (tekst-)stickertje, anything goes ;) Verder gebruik ik ook vaak (veel)bloemen.

    Groetjes ,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je uitgebreide antwoord, Brenda! Leuk dat je weer een keer langskomt en af en toe weer een beetje aan het bloggen bent. Ik probeer de draad ook weer op te pakken! Ik bedoelde inderdaad de details, zoals rietjes, plakkers etc. Heerlijk om frutseltjes in de juiste kleuren bij elkaar te zoeken! Ik ga weer eens op jouw blog kijken... :)

      Verwijderen