zaterdag 12 december 2015

#12 SaturDEE Sketch op DEEmodag

Vandaag is het DEEmodag in de winkel. Wat een feest, het Dee Tee is er klaar voor en ook Johanna komt een DEEmo geven. We hebben leuke acties en een ware scoop. Dus waar wacht je nog op? Stap op de fiets, in de trein, in de auto en kom gezellig langs in de winkel. Vinden we leuk ;)!

Zaterdag is ook schetsdag tijdens deze DEEcember Daily. Deze schets kun je voor allerlei creatieve doeleinden gebruiken. Om een kaart te maken, een layout of een pocket page. Hopelijk kan ik jullie hiermee inspireren.



Ik heb vooral de linkerkant van de pagina aangehouden voor dit mini-canvasje.



En wat vinden jullie van deze fusable?! Dit zijn figuurtjes van een heel glad papier die je met de fuse aan elkaar kunt bevestigen. Net of je met de naaimachine hebt gestikt. Zo leuk om te doen!

Fusable die cuts 

Er zijn ook bijpassende papiertjes en wat dacht je van een heel pakket om kaarten te maken met de fuse?

Vrolijke kaarten maken met de fuse!

Morgen een heel leuk nieuwtje, dus blijf het blog in de gaten houden. Kun je echt niet wachten, dan zeg ik tot straks! Dan ben je als eerste op de hoogte ;)


---------------------------------------------------------------------
Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 


Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.


9 opmerkingen:

  1. erg mooi gemaakt, maar ik hou het toch maar bij kaarten maken,
    en spannend hoor voor morgen, groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een soort stikrandje zonder de naaimachine... ideaal! Ik ben er dol op, maar heb altijd ruzie met mijn naaimachine, dus misschien is dit wel iets voor mij? Valt jullie nieuwtje heel toevallig samen met het leuke nieuwtje dat Johanna heeft aangekondigd op haar blog? Komt zij jullie DT versterken?! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt wel lego... er komt steeds weer een uitbreiding bij voor de fuse! Hou ik wel van! Jammer dat we vandaag niet langs kunnen komen, maar ik moet werken (is hier kerstmarkt). Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal weer leuk deze post. Ik krijg de fuse voor kerst dan kan ik ook mn gang gaan.heel veel plezier vandaag met de workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal weer leuk deze post. Ik krijg de fuse voor kerst dan kan ik ook mn gang gaan.heel veel plezier vandaag met de workshop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk!
    Veel plezier op de demodag! Helaas lukt het me niet om langs te komen vandaag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, mooi! Volgens mij was de DEEmodag gezellig en geslaagd, jammer dat het voor ons zo ver weg is. Maar 1 van de goede voornemens voor 2016: naar Bovenkarspel voor een leuke workshop! Nu maar hopen dat iet gaat lukken ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen