maandag 14 december 2015

#14 Magical Monday

Hoi, goedemorgen allemaal!

Vandaag heb ik op de Magical Monday een interactieve kaart, oftewel een kaart waar "beweging" in zit ;-)


De sneeuwster op deze kaart kan rondjes draaien!
Ik wordt altijd blij van dit soort grappige extraatjes!


Neem er gerust even de tijd voor..het is een precies klusje!
Het effect van het bewegende object op je kaart verkrijg je door verhoging te maken met 3-d tape. Een sleuf maken, en het element wat moet bewegen bevestig je op 2 stuivers, waar tussen 2x 3-d tape geplakt zit. 


Zorg dat het tape van het gedeelte waar het element heen en weer gaat, niet te dicht langs de rand zit, dit om vast plakken te voorkomen, anders beweegt het niet makkelijk.


Wil je dit eens duidelijk in een filmpje zien, klik dan eens hier.
Als je dit weet kan je deze techniek in meerdere vormen toepassen.
Leuk toch?

Veel plezier met het maken van deze kaart!

Groetjes Cornelie

--------------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag; 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!



16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik ga het filmpje zeker eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje ik ga het filmpje eens kijken
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Cornelie, wat een superkaart! Bedankt voor het filmpje. Ik ga het zeker nog eens kijken! Groetjes Sylvia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een prachtige kaart...
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk effect, dit staat al ee0n tijd op m'n to do lijst, maar ik gun mezelf er de tijd niet voor... Toch maar es gaan doen, want ik vind jouw voorbeeld super met die cirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, de kleur ervan past bij je. En het model echt leuk, ga ik vast een keer uitproberen. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf effect...ga ik zeker een keer uitproberen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gaaf vind ik deze! Echt een super leuke variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt hoor!!! Mooie kleuren!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf deze kaart !!!!!
    Dan wel sturen naar iemand die het waardeert !!!!
    Gelukkig zijn die er zeker !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk idee! Mooie kaart ook qua kleurencombi, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, leuk idee om dit eens in een ronde vorm te maken. Kende hem wel in de rechthoekvariant.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg gaaf gedaan! Zonder bewegende sneeuwvlok vond ik hem al prachtig maar nu is hij wel heel bijzonder geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en leuk zo'n bewegende sneeuwvlok.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en leuk zo'n bewegende sneeuwvlok.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen