woensdag 16 december 2015

#16 Wonderful WednesDEE

Goedemorgen,

Het is Wonderful WednesDEE en vandaag stellen we aan Judith de vraag:

Wie bewonder jij en waarom?

Zo'n zes jaar geleden maakte ik kennis met de Blogger wereld. Er zijn heel wat bloggers actief.
Ook Eline Pellinkhof
Toen ik 16 jaar geleden begon met het maken van wenskaarten, was ik al vertederd door Eline's schattige tekeningen.


Van Eline's cuties kocht ik dan ook menig knipvel (-:

Via Eline kwam ik al snel op de blog Nathaly. Nathaly blogt al heel lang niet meer. Ik weet niet waarom, plotseling was het stil. Jammer! Zij maakt(e) leuke kaarten en scrapbooks



Ik heb eens geprobeerd om haar romantisch/frisse stijl te liften, maar merkte toch dat CAS meer bij mij past.

***

Clean and Simple is voor mij trouwens onlosmakelijk verbonden met Stella.
Zij is 'mijn' Queen of CAS!


Veel wit en meestal een klein touwtje zijn kenmerkend voor haar kaarten.
Bovendien delen wij de liefde voor sterren.



***

In tegenstelling tot al dat (mooie) wit,
staan Anneke's kleurrijke werkstukken!

Anneke is een kunstenares in het gebruik van stempels en verf!
Neem bijvoorbeeld haar reeks Cards and Tins

 

Fantastisch wat zij kan met stempels, acryl, stencils...! Ik ben fan van haar werk!
Anneke's blog is absoluut een bezoek waard!

***

Misschien weet je dat ik van cadeaudoosjes houd?
Een mooie verpakking is voor mij haast net zo belangrijk als het cadeau zelf.

Toen ik Sam van Pootles ontdekte, was ik dan ook direct enthousiast!
Zij is net zo dol op doosjes en maakt de leukste exemplaren:

Stampin' Up! Demonstrator Pootles - Mini Chocolate Bar Box Tutorial


En jij, wie bewonder jij?

Groetjes,
Judith

--------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.

16 opmerkingen:

  1. Ik? Ik bewonder jou, Judith! Omdat je ons altijd verrast met die leuke doosjes en lieve woorden. Leuke post heb je vandaag geschreven. Ik volgde Nathaly ook een tijd lang. Jammer dat sommige blogger ermee stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige post Judith, mooi dat je omschrijf wie je bewonder.
    Ben het met je eens, de plaatjes van Eline zijn ontzettend gaaf!!Zo ook de mallen, etc.
    Ik bewonder heel veel bloggers, kan niet zo 1 ,2, 3 zeggen wie het meest.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen, ik zie weer nieuwe namen dus daar ga ik zeker even kijken! Poeh, wie ik bewonder? Dat zou ik eens over moeten denken. Er zijn een aantal mensen van wie ik de stijl erg waardeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen! Nathalie heb ik ook gevolgd, maakte zeker mooie dingen. Ook kom ik graag bij Anneke, altijd weer wat anders, en zo creatief. En Stella is idd een kei in CAS. Prachtige stijl. Er zijn er idd zoveel om op te noemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is dat ik mijn blogpost over jou, Cornelie en Nadine heb geschreven, maar anders had Stella ook zeker in mijn rijtje gestaan. Haar kaarten zijn zó mooi, dat ik altijd denk....wow!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er stil van.....wat een enorm mooi en lief compliment! XXX

      Verwijderen
  6. Leuke post! Wij vinden veel dezelfde dingen mooi Judith! :-) Eline's spulletjes, CAS, sterren... een aantal van jou gevolgde blogs volg ik ook. Ik geloof dat ik als sterren liefhebber gauw even een kijkje moet nemen bij Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen waar jij je inspiratie uit haalt. Ik kijk vooral met heel veel bewondering naar kleurders die de meest prachtige resulaten en bijvoorbeeld schaduw of plooien weten te kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen en ik ben zelf ook erg fan van Eline!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie ik bewonder :-) nou zeker jou als koningin van de doosjes en CAS-creaties! Maar ik geniet eigenlijk van heel veel scrappers, omdat creatief bezig zijn met kleur en papier gewoon heel leuk is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Johanna!
      Ik vind het scrappen van foto's een kunst. Daar bewonder ik jou dan weer (-:

      Verwijderen
  10. Ik heb dit stukje met plezier gelezen Judith, leuk verteld!. Blij verrast dat ik ook in dat rijtje sta, bedankt voor je mooie woorden en voor de link. Maar ik ben evenveel fan van jouw werk, ik hou van je stijl, je originaliteit, kleurgebruik....echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Judith ik weet gewoon niet wat ik hier op moet zeggen. Ik ben er stil van....
    Wat ben je toch een lieverd. Weet dat ik fan van jou ben; het is wederzijds :). Het is altijd zo hartstikke leuk en fijn om altijd weer bij jou inspiratie op te doen.
    Liefs!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen