vrijdag 18 december 2015

#18 Festive Friday!

Hoi allemaal!

Festive Friday, oftewel feestelijke vrijdag. 

Nou ik vind deze hele maand eigenlijk wel feestelijk met de verjaardag van Tim (onze zoon), Sinterklaas, Kerst, en Oud &Nieuw natuurlijk!
Nu vind ik het ook altijd een feest als het vakantie is...en laat de kerstvakantie vandaag nou beginnen!
Heerlijk!
Op mijn werk is het mega druk in deze tijd, maar het relaxte vakantiesfeertje thuis, is dan een mooie tegenhanger!


Het huis is inmiddels al in kerstsfeer, want over een week is het alweer kerst!
Deze kaart vond ik daarom wel toepasselijk. Een feestelijke kerstboom. Bomvol bling!


De basis kerstboom is een die-namic van My Favorite Thing, en ik liep al even met het idee mijn kralen te gebruiken op een kaart. Hier kwamen die goed tot z'n recht door er een slinger van te maken! Dit heb ik gewoon door het CardShoppe heen geprikt en tussendoor de kralen geregen.



Strikje is al heel oud, maar vond ik er leuk bij passen, en verder extra bling met sequins, strass steentjes en parelltjes. Het papier komt van een blokje van "Pebbles".

Overigens staat er bij mijn thuis al jaren geen boom meer, maar wikkel altijd guirlandes rond de zijkant van de trap. Deze hang ik vol met mijn favoriete ballen en pegels, en dat geeft zo'n gave sfeer!


Ik heb er een Lay Out mee gemaakt met het papier van de iDEE&post.


Kunnen jullie een beetje meegenieten van de kerstsfeer bij ons thuis!

Groetjes Cornelie

---------------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag; 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!


14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee om de boom op deze manier te versieren! Mooie lay-out ook, leuk hoe je versiersels in de guirlande terug komt op het papier. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een boom op een kaart zo te versieren. Layout en papier zijn ook prachtig.

    Liefs,
    kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kerstboom kaart. En je layout echt leuk gedaan. Grappig om te horen wat je met de trap doet. Is een leuke manier om ook niet veel ruimte in huis in te nemen. Gr. Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die kraaltjes, wat een superleuk idee! En je layout is ook echt heel mooi, en de kerstballen passen weer perfect bij de foto. Fijne kerstagen en geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, die kralen maken het speciaal. Je LO ziet er top uit! Mooie technieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk met die kralen! en een hele mooie LO.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh had ik maar zo'n trap dan wist ik het ook wel, heel erg leuk Cornelie en de slingers in je kerstboomkaart dat ga ik onthouden want ik heb me een berg kraaltjes (om pins te maken wat ik steeds vergeet *lol*).
    Fijne dagen, geniet van de vakantie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is ook leuk om je trap zo te versieren, erg feestelijk ook.
    Zo ook je kaart en layout. Prachtig die kraaltjes op de kaart!!
    Ja echt een feest maand. Zo is mijn dochter de 14e jarig geweest en mijn zus einde deze maand. Dus ook vele feesten.;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf die kaart met de kraaltjesslingers! En de Lo mag er ook zijn. Eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg dat de feesten op school voorbij zijn, hier ook heerlijk vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig met die kraaltjes, ik ben echt helemaal weg van je kaart! Je layout is ook prachtig, leuk idee om je kerstdecoratie te fotograferen en zo vast te leggen! Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een gave kaart! Leuk met al die kralen, heel feestelijk inderdaad!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje! Mooi die slinger in de boom en door de kaart.
    Ook je kerstversiering thuis aan de trap is prachtig!! Heel mooi alternatief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zo, met die kralenslinger aan de kerstboom! Je LO is een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen