zaterdag 19 december 2015

#19 SaturDEE Sketch - Mijn allereerste!

Hoi,

Het is gelukt! Ik heb mijn eerste schets ooit gemaakt. Hoewel....kan je tegenwoordig nog wel zelf wat nieuws bedenken? Pinterest staat immers zó vol met inspiratie en alles is al een keer door iemand anders uitgewerkt. "Mijn" schets komt me ergens dan ook heel bekend voor ;-)

Een jaar of twee geleden had ik ook wat bedacht (ik weet niet eens meer wat het was). Ik was er helemaal vol van, want nu zou ik ook de hele wereld kunnen inspireren (ik heb soms last van grootheidswaanzin hihi). Start ik later die dag Pinterest op en ja hoor, daar stond mijn idee, maar dan bedacht door iemand anders. Wat een afknapper!

Maar goed...de schets. Eigenlijk was de uitwerking er eerst. Ik was lekker aan het stempelen met de gave Letter to Santa set van Tim Holtz. Oh oh oh wat is die toch leuk en het stempelt echt geweldig! Verder leuke papiertjes gebruikt in zwart en roze (had ik nog over van de Moderne Kerstkaarten workshop). En een touwtje natuurlijk en wat versiering, én tekst. Eigenlijk zoals ik het altijd doe, niet te veel toeters en bellen. Zo ziet het kaartje eruit:


En dit is de schets:


Helemaal zelf bedacht.

Groetjes,
Miranda

***

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag:
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.


16 opmerkingen:

  1. erggggg leuke bedacht hoor en een hele leuke kaart
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En maar zeggen dat ze dat écht niet kan...
    Super leuk!!! En je kaart is een bjoetie!
    Nou ik ga zo weer werken!! Jij ook, dus werkze!! ;;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave sketch en supermooie uitwerking! Of was nou het andersom..... ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vet tof dat het je gelukt is! Gewoon vaker doen, want hier kan ik wel wat mee! Je kaart is ook al zo mooi! Een beetje nostalgisch, wist niet dat jij daar van hield hihi. Gelukkig met een strakke moderne touch! Vind hem leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Miranda. Weer een leuk idee erbij voor deze gave stempelset. Met je inspiratie voor kaarten zit het wel goed. TOP!!!! liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha geweldig verhaal, geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met mooie kleurtjes. Leuke sketch!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal gaaf jouw schets, je kaart ermee ook! Zo herkenbaar dat verhaal over Pinterest. Een reden waarom ik niet erg vaak op Pinterest zit, bij mij werkt het ontmoedigend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart en een nog leukere schets.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt van je eigen sketch. Leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje &sketch zijn mooi!! en ja, Pinterest, ik vind het maar verslavend. Dan denk ik later, ik had deze uurtjes ook gewoon kunnen gaan freubelen natuurlijk ipv te blijven hangen boven de laptop ;) Hey fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sketch hoor Miranda! Ik ga hem pinnen ;)
    En je kaartje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig bedacht!!! En de uitwerking hiervan is ook schitterend.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke goed gedaan, je 1e schets!!! Of hij nou wel of niet ergens anders te vinden is, ik vind 'm leuk, en je kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen