woensdag 2 december 2015

#2 Wonderful WednesDEE - Ode aan het DeeTee

Hoi,

Vandaag mijn eerste bijdrage aan de DEEcember Daily. Op Wonderful Wednesday zetten we iemand in het zonnetje. De vraag van vandaag is dan ook: Wie bewonder je en waarom?

Tjonge dat zijn er nogal wat hoor, ik bewonder heel veel mensen :) Maar mijn grootste inspiratiebron zijn toch wel "mijn" meiden van het DeeTee. Ze zijn natuurlijk niet echt van mij, maar ze zijn wel heel belangrijk en ik ben superblij met ze. Dankzij deze drie meiden ben ik zelf ook veel meer aan de knutsel gegaan en heb ik ondertussen mijn eigen "stijl" van kaarten maken ontwikkeld. Maar dat is niet alles hoor.


Neem nou bijvoorbeeld Nadine. Zonder Nadine waren er geen workshops en was er ook geen iDEE&post inspiratiemagazine. Nadine heeft het afgelopen jaar ook heel veel tijd gestoken in Project S (scrappen en Project Life) en ze weet iedereen steeds weer te inspireren met haar originele layouts en creatieve ideeën. En dat geldt niet alleen voor Project S, ook voor de "gewone" workshops bedenkt ze de leukste dingen. Ik doe het haar echt niet na en ben fan van de dingen die ze maakt. Nadine is toch wel mijn rots in de branding. Ze blijft rustig als het mij soms even boven mijn pet groeit, maakt me attent op leuke nieuwe artikelen die ze heeft gespot, helpt me aan dingen herinneren, werpt meestal nog even een laatste (professionele) blik op teksten die ik heb geschreven, bedenkt superleuke acties, zoals deze DEEcember Daily ;-)) en denkt mee. Wij zijn een heel goed team!


En dan Judith. Judith is van de doosjes, maar dat wisten jullie natuurlijk al lang hihi. Ik sta er elke keer weer van te kijken hoe ze het uit haar mouw schudt. Ik zit te emmeren met rekenprogrammaatjes en moet het dan nog drie keer overnieuw doen, maar Judith niet, die heeft helemaal geen programmaatjes nodig (ik weet nu al dat ze gaat roepen dat er bij haar ook weleens iets in de prullenbak belandt, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel toch?). Judith is ook van groen, en sterretjes. En van niet teveel toeters en bellen op een kaart of layout, ook helemaal mijn stijl. En Judith is degene die regelmatig op zaterdag (vaak samen met Dora) langskomt, omdat haar zoon niet hoeft te basketballen, en dan hebben we altijd een supergezellige dag, waarop we lekker knutselen, lachen, maar ook praten over "het leven". Judith kan namelijk heel goed luisteren en advies geven. Judith is echt een lieverd!


Tenslotte Cornelie. Wij hebben altijd lol, kunnen in een deuk liggen om de gekste dingen, heerlijk! Maar we zijn ook wel serieus hoor. Cornelie kan me heel goed oppeppen als ik soms verdrietig ben en in een dipje zit. En ze blijft maar zeggen dat ze vindt dat ik goed bezig ben met de winkel. Positieve vibes ;-)) En Cornelie heeft mij enthousiast gemaakt voor kralen. Zo af en toe volgen we dan ook weleens een workshop sieraden maken, heel gezellig. Ik vind ook dat Cornelie superleuke kaarten maakt. Ze is heel veelzijdig en kan ook goed scrappen. Ik ben stiekem een beetje jaloers op hoe het bij Cornelie altijd helemaal klopt en zo, als ik het probeer ziet het er niet uit haha. Ik kan het niet uitleggen, ze heeft gewoon een stijl die me heel erg aanspreekt. Ik vind haar een topper!


Ik kan nog wel uren doorschrijven en kan nog wel 100 andere dingen bedenken om de meiden in het zonnetje te zetten, maar ik moet ook opletten dat ze niet naast hun schoenen gaan lopen haha. Ik denk dat het jullie na deze "Ode aan het DeeTee" wel duidelijk is dat we een hecht team zijn. Samenwerken met deze drie meiden is echt een feestje!

Tot morgen!

Groetjes,
Miranda

*****

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.



32 opmerkingen:

  1. Mooi om zo in de bloempjes gezet te worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het zo lees....helemaal terecht al die complimenten...👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn een leuk en veelzijdig team!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een verdiend compliment voor je team!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lieve en verdiende woorden voor je team, maar vergeet ook jezelf niet! Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar alleen als klant ;-) Je staat altijd klaar voor je klanten, geeft snel antwoord, ik heb nog nooit lang hoeven wachten op mijn bestelling. Samen met je team een bron van inspiratie en gezelligheid! Dus ga met z'n allen zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker welverdiend maar ook zonder jou Miranda zou dit allemaal er niet zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superlief bericht. Ik begrijp dat je blij bent met " je meiden" en zo heeft iedereen z' n kwaliteiten en jij zeker ook. Daarom een bloemetje in gedachten voor jou hoe je het allemaal doet! Jaren geleden kreeg ik op mijn werk een complimentenkaartje, zo leuk. Dat moeten we eigenlijk veel vaker doen. Misscjien wel eens een uitdaging van maken. Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie woorden voor een mooi team!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Getverderrie, ik zit gewoon met tranen in mijn ogen jouw berichtje te lezen! Ik ken deze 3 dames ook en wat je schrijft klopt helemaal! Een gouden DT, daar mag je trots op zijn en ik weet zeker dat ze dat ook op jou zijn!

    Groetjes, Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat een mooie complimenten voor JOUW dames, maar verdient, het is een super stel, met onwijs leuke ideeen en creaties, en niet te vergeten de workshops, die ik zo graag mag volgen, en nu maar hopen dat de ideeen blijven komen in het volgende jaar xx
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klopt toch wat ik dacht :-) maar leuk om nog eens te lezen, probeer deze maand te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie woorden Miranda, en jullie zijn ook stuk voor stuks toppers na een workshop te hebben gevolgd kom je thuis met een hoofd vol inspiratie, en wat zijn ze gezellig die ochtenden bij jou in de winkel en alles altijd tip top verzorgd.
    Ik hoop dat jullie zo nog een hele poos met elkaar door mogen gaan.
    Dank je wel Miranda,Nadine,Cornelie en Judith voor als het moois wat jullie bieden.
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Miranda,
    Inderdaad, wat heb jij een super team om je heen. En jijzelf niet te vergeten past ook prima in het team zelf. Jij met je eigen creativiteit en je eerlijke, spontane praat. Zo goed!! Je gastvrijheid....je staat toch elke keer weer klaar, in de winkel/via de webwinkel. En je geniet daar ook van, de omgang met de mens. En Onno, die af toe ook even komt aanschuiven....plaatje compleet.
    Miranda, een hele fijne tijd en misschien tot ziens in het nieuwe jaar...helaas lukt het mij niet meer om dit jaar bij je langs te komen, zoals je al weet.
    Dank je wel voor alles!!! Ga zo door. Mijn complimenten voor iedereen.
    lieve groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt inderdaad een ijzersterk en superleuk designteam! Jammer dat ik niet wat dichterbij woon want je winkeltje is vreselijk gezellig en inspirerend!! Gelukkig weet ik jullie op internet te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh zo lief, Miranda! Ik ben opgestaan met een lach op mijn gezicht en het gevoel houdt aan. Jij bedankt voor de kans die je mij en de andere meiden geeft om alles uit onze hobby te halen. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je een geweldig dt hebt en je ze op deze manier in het zonnetje zet.
    Mooie creaties dames.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een geweldig DeeTee om je heen! Echt super! Maar jij hoort dat ook bij, met elkaar is het plaatje echt compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een super DeeTee, en je hebt het ook nog eens heel mooi opgeschreven! Lief, zo'n blog!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat moet het een kadootje zijn om die meiden te mogen kennen... Ik hoop dat jullie nog vele jaren een goede team mogen vormen.. Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een lieve woorden voor de meiden, prachtige lieve post. En zo is het maar net, wel verdiend in het zonnetje.;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je een ontzettend lief stukkje geschreven over " jouw meiden"! Daar word je blij van! Maar ook een compliment voor jou, als je bij jouw besteld is alles dik in orde en snel geleverd, top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt jouw meiden heerlijk in het zonnetje gezet. Het klinkt inderdaad als een super team en daar kun je trots op zijn. Ik lees jullie Posts altijd met veel plezier. Have fun en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief bericht. Ik was gewoon ontroerd. Er straalt zoveel moois en warmte vanuit. Zo leuk om te lezen! Ik heb het voorrecht om het Deetee te "kennen". De één iets beter dan de ander maar jullie zijn stuk voor stuk topvrouwen. Met prachtige talenten en mooie persoonlijkheden. Wees er maar trots op. Ik vind het een voorrecht om jullie te kennen. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig bericht, Miranda! je zet alle meiden helemaal in het zonnetje en dat verdienen ze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt zeker een superteam om je heen! Ik heb ze een keer allemaal gezien en Nadine en jou al vaker. Jullie stralen met elkaar, jijzelf ook, echt uit dat jullie het leuk en goed hebben met elkaar. En als ik t zo lees en zie vullen jullie elkaar aan en dat is heerlijk in een team! Blijf vooral van elkaar en de hobby genieten, dan genieten wij weer van jullie! ������

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Onwijs lief. Precies beschreven zoals het voelt. Dank je wel. Ook blij met jullie X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kijk, van zo'n lief bericht wordt gewoonweg vrolijk van, heb t gelezen met een glimlach op mijn gezicht... Groet Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw zeg, jij kunt ontzettend goed ode's schrijven! Dat is ook een gave! Prachtig!
    Ik loop wat achter met bloggen door de drukte maar kom zeker elke post even lezen hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen