zondag 20 december 2015

#20 Sale on SunDEE



Alleen vandaag krijg je 20% op alle Distress Ink van Tim Holtz, maar ook op alle overige merken inkt. De speciale kortingscode is INKT.

Ik ben lekker aan het sprayen gegaan. De Distress Spray Stain kleur cracked pistachio sprak mij direct aan. Een warme groen/blauwe kleur, waar ik kerstkaarten mee maakte. Een niet traditionele kleurencombinatie ...

Stansen: Die-namics & Lawn Fawn
ook heb ik met de spray een stukje touw ingekleurd

(excuses voor de mindere kwaliteit foto's)


Tijdens de DEEmodag liet ik de Bokeh techniek zien. Met Versamagic wreef ik met behulp van de Ranger Mini Ink Blending Tool een stuk Card Shoppe Marshmallow in en stempelde als het ware met witte inkt diverse maten cirkels op de kaart. Hierdoor verkreeg ik een soort wazige achtergrond.

Vervolgens een ster met Die-namics gesneden, hemp cord en een tekst (EveryDee stamps) geplakt. 


Ga gauw naar de webwinkel voor de INKT actie.
Distress - en Dylusion Spray is mooi geprijsd vandaag
evenals ALLE inktpads!

Ik wens jullie een gezellige 4. Adventszondag!

Groetjes,
Judith

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag: 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post hebben jullie weer gemaakt.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alle drie fantastisch! Leuke kleuren en vormen ;-). Ik wil ook nog eens bokeh kaarten maken, ik vind het resultaat zo gaaf! Fijne dagen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten gemaakt met dat inkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor!! Ik vind cracked pistachio zelf ook een hele mooie kleur. De nieuwe distresskleuren van dit jaar zijn alle 12 heldere kleuren en heel goed bij elkaar te gebruiken. Mooie nieuwe serie kleuren en dat zijn je kaarten ook heel leuk. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, hele mooie kleuren gebruikt. De kwaliteit van de foto's zijn toch prima?
    Ik vind het in ieders geval schitterend hoor, goed te zien!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik vind ze allemaal erg mooi. Maar ik hou zelf erg van het maken van bokeh-kaarten, dus de derde is wel favoriet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen