woensdag 23 december 2015

#23 Wonderful WednesDEE!

Hoi allemaal!

Wonderful wednesDEE...wie bewonder je in blogland?

Nou dat is er niet 1, maar dat zijn er best wel heel veel. Maar om er 1 te noemen die ik al heel lang volg, blijf volgen, blijf bewonderen, en ook weet zij mij iedere keer weer te inspireren...dat is




Haar kleur gebruik, stempel technieken, combinatie van materialen en dies ... Scroll maar eens door haar blog. Niet alleen recent, maar ook jaren geleden maakte zij al de mooiste creaties! Iedere keer weer een nieuwe kijk op 1 en dezelfde stempel-, die set bv.. Kijk maar eens naar deze link wat ze met 1 set allemaal maakt. Ik wordt daar iedere keer weer blij van.



Ze zit in het designteam van Paper Trey Ink waarvan de materialen  helaas niet in Nederland verkrijgbaar zijn, maar ik vind het iedere keer geweldig wat zij uitbrengen.
Ook helpt Betsy mee met het ontwerpen van nieuwe producten, zoals bijvoorbeeld de 


Een set helemaal in mijn straatje...klik maar eens op de link, en kijk wat ze daar weer allemaal mee  gemaakt heeft!
Als ik ooit de kans krijg deze kit te bestellen, dan doe ik dat gelijk. GE-WE-LD-IG!!

Nu leek het me leuk om ook wat van haar te liften. Gewoon met m'n eigen materialen...

Ik wil er wel plenty liften...maar ik heb bij twee gehouden, voor deze blogpost dan ;-)

Als eerste een soort shaker card.  Hier vind je 't origineel.


Om het frame voor elkaar te krijgen was nog best een gedoe, omdat ik daar geen panklare die voor had. Maar dat gevogel is ook wel leuk vind ik.
Verder vrij letterlijk gelift, met her en der wat eigen inbreng. Lekker vrolijk!

Tweede kaart is een kerstkaart, het is ten slotte bijna kerst!
Het origineel vind je hier.

Dit was meer mijn ding. Ik denk omdat het strakker is.
Super leuk om te maken!


Achtergrond met 3 kleuren Distress inkt gesponst, en daarover heen met witte inkt sneeuwvlokken van MFT gestempeld. 


De patchwork die-namic van MFT gebruikt, en het papier van "Pebbles" gebruikt.
Tekst en brad uit eigen voorraad.
Tag komt uit Tag Builder Blue Print 4 van  MFT.

Snuffel eens rond op het blog van Betsy Veldman, en wordt net zo geïnspireerd als ik!

Veel plezier, en fijne kerstdagen allemaal!

Groetjes Cornelie

---------------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag; 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!



9 opmerkingen:

  1. Hé, die is nieuw voor me! Leuk om te lezen èn je lift te zien! De laatste is ook het meest mijn ding, maar ik vind ze wel allebei leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg Betsy ook al heel lang, haar kaarten herken ik zo. Net als die van jou! Snap ook heel goed dat jij haar bewondert. Dat kleurrijke, daar houden jullie allebei van. Leuk verhaal en die kaarten zijn weer mooi! Vind de shaker misschien nog wel leuker dan de winterse kaart. Ik kan zien dat je er veel tijd en liefde in hebt gestopt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave post Cornelie! Ik vind de onderste kaart het leukst, vanwege de gave die-namics. Zo leuk om je eigen compositie te maken met verschillende printjes. En wat is het toch jammer dat ik Papertrey Ink niet in de winkel kan verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel jammer... maar gelukkig heb je mft... ook heel gaaf!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie gave kaarten heb je weer gemaakt. Leuk om te lezen wie jij bewonderd in de knutselwereld. Ik ga zeker kijken op haar blog ik kende haar nog niet. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk ik ga zo meteen bij haar kijken .
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, ik zie jouw stijl bij haar terug.... of was het nou andersom ;-) Mooie kleurstellingen, vrolijk en gave materialen, helemaal top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook een enorme Betsy-fan!! (zullen we een clubje oprichten ha ha) misschien is het wel daarom dat ik ook altijd zo weg van jou kaarten ben. De Betsy vibes zijn bij jou onmiskenbaar aanwezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen, ik ga ook eens op Betsy haar blog kijken. En je gelifte kaartjes zijn onwijs leuk! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen