vrijdag 25 december 2015

#25 Kerstwens van ons allemaal!

Vandaag is het alweer 1e kerstdag, en om deze dag extra feestelijk in te luiden, hebben we allemaal een kerstwens voor jullie:

Miranda:

Wie wat bewaart heeft wat! Kennen jullie die snoepjes in de vorm van een hamburger? Elk hamburgertje zit in een plastic minidoosje. We hadden heel veel van deze snoepjes over van Sint Maarten en ik had de doosjes bewaard. Vorige week hadden we onze laatste workshop van dit jaar en heb ik voor iedereen een doosje gevuld met 2 Rolo chocolaatjes (dat paste net!) en versierd met sneeuwsterren en een kerstwens. Heel simpel, maar het ziet er zo gezellig uit vind ik.

Ik wens jullie gezellige Kerstdagen!

Nadine:


Omdat ik niet kon kiezen, laat ik de hele serie maar zien. Het is tenslotte kerst. Ik maakte deze kaartjes met Fancy Pants Wish Season. Ook de leuke embellies heb ik gebruikt. Hoewel ze wat mij betreft meer voor scrappers bedoeld zijn, kon ik er toch een aantal uitpikken voor mijn kaartjes. Ik wens jullie allemaal heel fijne dagen en nog een leuke laatste week DEEcember Daily. 

Bedankt iedereen voor de leuke reacties op de blogs, Facebook-berichten en natuurlijk tijdens de workshops. Ik heb ervan genoten en heb al zin in alles was 2016 ons gaat brengen. Het nieuwe workshopprogramma staat online, dus wie weet tot volgend jaar! En anders hoop ik jullie met iDEE&post of Scrap EveryDEE te inspireren.

Judith:



Met deze mini explosion box wil ik jullie een feestelijk en mooi kerstfeest toewensen!

Dit doosje is gemaakt van een stuk cardstock van 13,5 x 13,5 cm
Rillen op 4,5 en 9 cm (draai om 90° en herhaal), er ontstaan 9 rechthoeken.
Snijd het linker bovenste en onderste en het rechter onderste vierkant weg.
Versier naar eigen inzicht. Ik gebruikte Hello Winter van Echo Park.

Voor de deksel neem je een stuk cardstock van 9,6 x 9,6 cm.
Ril rondom op 2,5 cm.

Cornelie:


Een speciale kaart voor jullie gemaakt. Maat 8x20 cm.
Een stuk cardstock geëmbosst, en gemat op paars cardstock. Een label gemaakt van aquarel papier en dat met drie kleuren distress inkt gekleurd. Deze gemat op glitterpapier.
Daarna de sneeuwsterren gesneden uit paars cardstock, Vellum, en deze vast gezet met een mooie brad. Kreukellint voor een extra feestelijk tintje!

Seasons greetings voor jullie allemaal!

Dat jullie maar mooie, warme en gezellige feestdagen mogen hebben, op wat voor je manier je dit ook gaat vieren. En een goed, creatief en vooral gezond nieuwjaar. Bedankt voor het bezoeken van het blog, en we hopen jullie in het nieuwe jaar ook weer te kunnen inspireren!

-----------------------------------------------------------------------


Doe je mee aan kraak de code, dan is dit de code van vandaag; 

Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!

17 opmerkingen:

  1. jullie ook fijne kerstdagen gewenst.
    wat ik wel jammer vind is dat je alle nummers van de code nog een keer geeft
    zo wordt het wel heel makkelijk , vond het wel leuk om het elke dag bij te houden.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu niets meer staan....ben het ook helemaal eens met je. Ik ben trouw alle dagen langs geweest tot heden, en alle nummers bij elkaar. Is namelijk erg leuk en mooie posten. Geniet er volop van! Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Ook voor jullie fijne kerstdagen en alle goeds voor 2016! Veel geluk,gezondheid en inspiratie voor iedereen.
    Liefs, Yvonne
    ps: ik vind het cijfersparen voor de code leuk en heb trouw iedere dag gekeken en opgeschreven. Beetje jammer dat alle cijfers nu worden gegeven, maar goed, daar zal vast een reden voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie fijne kerstdagen en alle goeds voor 2016! Veel geluk,gezondheid en inspiratie voor iedereen.
    Liefs, Yvonne
    ps: ik vind het cijfersparen voor de code leuk en heb trouw iedere dag gekeken en opgeschreven. Beetje jammer dat alle cijfers nu worden gegeven, maar goed, daar zal vast een reden voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo een leuke en gevarieerde post van jullie, erg leuk. Fijne feestdagen dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook hele fijne feestdagen en een super goed en gezond 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een leuke deecember daily. Voor jullie ook hele fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijne feestdagen! Super leuke ideeën vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is leuk gedaan, die hamburgertjes ken ik ja, leuk bedacht. Ook het doosje is geweldig mooi!
    Wens iedereen hele fijne kerstdagen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post vandaag !!!!
    Leuke ideetjes en mooie kaarten !
    Wens jullie een heel goed jaar toe bijomadee!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en leuke post! Ook zonder jullie namen erbij zou je zo kunnen zeggen wat van wie in. Geweldige variatie! Fijne dagen toegewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk gedaan Dames!!
    Fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PLEASE could you add a translate button to the blog??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kersttractaties.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een cadeautjes weer! Super!! Jullie allemaal hele fijne dagen en ik hoop in 2016 toch zeker weer een keer binnen te waaien...

    BeantwoordenVerwijderen