zaterdag 26 december 2015

#26 SaturDee Sketch!

Fijne tweede kerstdag!

Ik hoop dat jullie lekker genieten, en wie weet gaan jullie nog wel even aan de frutsel!
Kom je er vandaag niet aan toe, dan wel weer een andere keer, en misschien kun je deze schets dan gebruiken!


De schets heb ik in kerstsfeer gemaakt. Toepasselijk vond ik voor deze 2e kerstdag!

Zelf heb ik de volgende kaart  met deze schets gemaakt;


De boom vond ik wel leuk om als uitgangspunt te nemen, en om van de verticale lijnen een schud gedeelte te maken, kon ik ook niet laten ;-)
Het papier van de iDEE&post gebruikt overigens!


De schets zelf is best wel druk, maar ik wilde proberen de schets aan te houden, maar toch een rustige uitstraling te krijgen. Door het vele wit is dat volgens mij wel gelukt.
Een beetje kleur kan bij mij niet ontbreken, dus vandaar de kleur accentjes her en der.


Een sprekende tekst, en bling maken het weer feestelijk.
Dat is mijn uitwerking. Heel benieuwd of jullie hier ook mee an de slag gaan, lijkt me leuk! Laat het me weten, dan kom ik even bij je langs! 
Hoeft natuurlijk geen kerstkaart te worden...

Veel plezier met deze schets.

Groetjes Cornelie


----------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag; 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!

15 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie kaart! Ik hou hiervan. Ik ga zeker trachten deze te liften (al heb ik geen boom in mijn voorraad 😉).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kaart! Ik hou hiervan. Ik ga zeker trachten deze te liften (al heb ik geen boom in mijn voorraad 😉).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is helemaal leuk geworden ! een mooie uitdaging de sketch
    fijne feesten,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schets en uitwerking zijn leuk! Je bent een ster in schudgedeeltes maken! Wow! Weer genoeg inspiratie, maar of we gaan knutselen weet ik niet. T is zulk lekker weer, dan is het ook fijn om een wandeling te gaan maken. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schets en uitwerking zijn leuk! Je bent een ster in schudgedeeltes maken! Wow! Weer genoeg inspiratie, maar of we gaan knutselen weet ik niet. T is zulk lekker weer, dan is het ook fijn om een wandeling te gaan maken. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De schets is weer leuk. En je kaart echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch en erg mooie uitwerking!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sketch en mooi uitgevoerd!
    Fijne tweede kerstdag.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaart met al dat wit! Wij gaan op vakantie dus voorlopig weinig knutsel maar met een schets als deze gaat het wel meteen kriebelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke schets en prachtige uitwerking.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke schets en supermooie uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen