zondag 27 december 2015

#27 Sale on Sunday!

Goedemorgen op deze zondag na de kerst! 

Heeft iedereen genoten van de kerstdagen?
Wij hebben weer wat leuks voor jullie vandaag. Zie het als een klein cadeautje zo op 3e kerstdag ;-)

 Vandaag heeft Miranda namelijk ook weer een leuke aanbieding voor jullie bedacht! 

Je krijgt namelijk 20% korting op paperpads. 
Om de korting te verrekenen in je bestelling, vul je de code PAPIER in in het daarvoor bestemde vakje in de winkelwagen.

Heerlijk toch?!

Dit blokje  staat er bv. nog in. Zo leuk dit papier. Ik heb bv. deze kaart er mee gemaakt.


Of het blokje van Fancy Pants met mooie warme kleuren, waar ik deze kaart mee maakte;


En deze...is ook zo mooi van Pebbles.


Scroll maar eens lekker door alle merken heen. Dit is zomaar een greep. Maar wees wel snel, want er zijn er van sommige nog  maar 1!!

Veel plezier met shoppen!


---------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfercode tot en met vandaag; 


Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!

9 opmerkingen:

  1. Bende kerstdagen goed doorgekomen. Het was eigenlijk wel relaxed.
    Leuke aanbieding. Bedankt! Je kunt nooit genoeg papier hebben. Zal zo eens in de shop kijken.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten! Ben weg van die laatste, goede inspiratie voor strakx, thanx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten! Ik heb voor mezelf even de rem gezet op nieuwe paperpads. Heb ze laatst eens uitgezocht en weg gegeven welke niet meer mijn stijl zijn of welke ik toch nooit gebruik. En nu mag ik ze van mezelf alleen nog mondjesmaat aanvullen :). Anders was ik er met deze korting vast wel op los gegaan hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten laat je hier weer zien, Cornelie!
    Fijne zondag, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je weer gemaakt Cornelie. Je deelt weer lekker veel met de deecember blog. Fijne Inspiratie dat laatste blokje heb ik al in mn collectie, leuk. Fijne zondag. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaarten !
    Leuk is jullie blog geworden !
    Altijd weer iets nieuws !
    Veel inspiratie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten! Ben weg van die laatste, goede inspiratie voor strakx, thanx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaartjes! En leuke papiertjes!! Helaas is het geld op na deze dure maand...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten! Helemaal in Cornelie-stijl! De tweede is mijn favoriet, ik vind de kleurtjes ontzettend leuk. Ik koop me nu geen paperpad, want ik zit al vol ongeduld te wachten op de nieuwe Idee&Post ;-)

    BeantwoordenVerwijderen