maandag 28 december 2015

#28 Magical MonDEE - Happy Newyear!

Hoi,

Iedereen weer een beetje bijgekomen van de Kerstdagen? Hoop dat jullie allemaal hebben genoten met familie en vrienden of gewoon gezellig thuis met het eigen gezin.

En dan nu nog de laatste dagen, voor we 2015 afsluiten en vol goede moed beginnen aan een nieuw jaar. Ik heb zin in 2016. Niet dat 2015 nou een slecht jaar was, maar toch gingen er wel weer dingen niet zoals je zou willen. Dat hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij, en uiteindelijk waren er gelukkig ook heel veel dingen die het leven leuk maken.

Ik heb bijvoorbeeld weer ontzettend genoten van de gezellige workshops in de winkel. Heerlijk al die enthousiaste meiden die ik steeds beter leer kennen, waardoor het ondertussen zo lekker vertrouwd voelt. 
Of die dagen dat ik het eigenlijk heel druk had, maar de een na de ander kwam aanwaaien, zodat ik aan het einde van de dag bijna alleen maar koffie had gedronken en gekletst.
En wat dachten jullie van alle enthousiaste reacties als er een nieuwe iDEE&post uitkomt, of de leuke reacties die jullie achterlaten op het blog, of de gezellige "ons kent ons" mailwisselingen en telefoongesprekken. Of een spontaan gesprek met een wildvreemde die in de winkel komt.
Weet je wat ik ook altijd zo gaaf vind? Als ik verrast word met een bezoekje van een klant die aan de andere kant van het land woont en 's-ochtends besloot in de auto te stappen en "even" naar Bovenkarspel te rijden, omdat ze de winkel een keertje van binnen wilde bekijken.
De dagen dat het DeeTee compleet bij elkaar was, waren ook superleuk, vooral omdat dat met onze drukke bezigheden niet heel vaak gebeurt.
En dan heb ik het nog niet eens over mijn gezin, met twee pubers waar ik zoveel lol mee heb. Ze hebben allebei de droge humor van hun vader, die we nu alweer 7 jaar moeten missen. Gelukkig hebben we Onno, die het ook heel goed doet als vader (en man) en zijn we toch weer compleet ;-))

Als je het zo bekijkt ben ik een gezegend mens!

Nog even en het jaar is voorbij. Wij sluiten het jaar af in Zweden, waar we op dit moment genieten van een weekje vakantie. 

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige oudejaarsavond, een veilig begin en een gelukkig, liefdevol, gezond en creatief 2016!


(voor deze Magical MonDEE heb ik een card in a box voor jullie gemaakt, ik hoop dat jullie hem leuk vinden)

Tot in 2016!

Groetjes,
Miranda

***

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag:
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur je antwoord naar miranda@bijomadee.nl. Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket.



22 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal miranda. .en daar doen we het allemaal voor... Ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen en hoop nog vaak in je winkeltje te komen en workshops te volgen. .heb al zin in de volgende. . Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie woorden Miranda
    Ik ben ook blij dat ik een nieuwe hobby en daarbij jou en je winkel heb ontdekt en zeker zo blij met de hulp en tips die ik van jou en het DeeTee krijg.
    Voor iedereen alvast de beste en creatieve wensen voor 2016 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer dat je winkel zo ver weg zit , zou er graag eens een kijkje komen nemen,
    dus volg ik je trouw op je blog.
    en geniet van de verhaaltjes die je erbij schrijft, groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geschreven, Miran! En wat een toffe kaart!! Voor wie een duidelijke, Nederlandse tutorial zoekt: http://cornelie-colorfullcornelie.blogspot.nl/2014/03/card-in-box-foto-tutorial.html

    Fijne jaarwisseling!


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geschreven Miranda. Prachtige boxkaart.
    Heel veel plezier in Zweden.
    Ik wens iedereen een mooie jaarwisseling en een gezond, fantastisch, creatief en succesvol 2016.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie woorden. Hoop ook dat 2016 een mooier jaar word dan 2015. En dat ik maar vaak koffie bij je kan komen drinken en workshops volgen bij Nadine. Het nieuwe scrap everydee, ik heb er zin in. En dat de distressink mixed media workshops die ik in je winkeltje mag geven, net zo geslaagd en leuk zijn als die van november . De blog die mocht schrijven voor 8 december. Vond dat zo leuk!! Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2016. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda, wens jullie een fijne vakantie toe !
    Veel geluk voor het jaar 2016 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en mooi verhaal! Hopelijk wordt 2016 op de goede gebieden ook weer een leuk jaar. Mijn moeder en ik komen in ieder geval weer een (of twee? ;-) ) keer workshoppen hoor in je gezellige winkeltje! Fijne vakantie en een goed uiteinde! Oh ja... érg leuk doosje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Miranda, wat schrijf je dat allemaal mooi! Ik wens je het allerbeste voor 2016! en als er ooit weer eens een aanbieding in de treintickets is, leg ik misschien eens die 3,5u af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind ik eigenlijk wel een goed voornemen voor 2016, een keer naar je winkel! Fijne jaarwisselling en ik wens je alle goeds voor het konende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geschreven precies zoals jij bent. Lief en warm!
    Tof je card in de box. Heel feestelijk zo met oud en nieuw! Geniet nog even!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk, wat een spetterende box heb je gemaakt: Gaaf! Je hebt het jaar mooi beschreven, fijn dat je jezelf een gezegend mens voelt, dat verdien je! We komen in 2016 graag weer 'helemaal' naar Bovenkarspel, hoor! En kijk al uit naar de komende IDEE&post pakketten, jullie zoeken altijd van die gave spulletjes bij elkaar.... Fijne jaarwisseling!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geschreven! Dat 2016 ook weer zo'n goed jaar mag worden:-)
    Ik koester een leuke herinnering aan onze fietstocht in september, waarbij we ineens langs je winkel fietsten en ik natuurlijk naar binnen móest :-)
    Hopelijk biedt 2016 me een gelegenheid waarin ik wat meer op mijn gemakt in je leuke winkel rond kan snuffelen!
    Mooie boxkaart laat je ook nog zien, vandaag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jullie ook de allerbeste wensen en veel plezier daar in Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig geschreven Miranda. Ik wens jou en je gezin en je DeeTee alle goeds voor 2016! Geniet van deze vakantie samen dan ben je straks weer lekker opgeladen. Liefs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellig blogbericht. Leuk om te lezen dat je zo'n plezier in je werk hebt. Ook hier op het blog spat de gezelligheid altijd van je scherm af met jullie leuke team. Heb helaas niet altijd tijd om te reageren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fijne blogbericht, Miranda.
    Ik wens je ook alle goeds toe in het nieuwe jaar samen met je gezin.
    Veel plezier in Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie beschouwing van het jaar 2015 Miranda.
    Ik ben nog altijd blij dat ik je (web)winkeltje ontdekt heb. Het lijkt mij altijd een en al gezelligheid. Ik ben een klant van de "ons kent ons" mailtjes, maar hopelijk sta ik een keer op de deurmat van je winkeltje hoor. Wat was december één grote bron van inspiratie. Ik vroeg al: jullie slapen toch nog wel ;-) Al dat werk. Geweldig! Bedankt hiervoor. Ik wens jou, je gezin en DeeTeam een hele gezellige jaarwisseling en een gezellig, gelukkig, gezond én creatief 2016!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ps

    Leuke kaart! Ga ik zeker ook maken. Alvast voor 2017 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi verwoord! Als je kunt blijven zien wat je wél hebt gekregen, maakt dat verdriet en vervelende dingen soms wat zachter... Je bent een fantastische meid, wij genieten heel erg van wie je bent en hoe je je winkel runt en van het DeeTee. Daarom komen we zo graag :). Fijne vakantie, geniet ervan! Ik hoop dat er speciaal voor jullie een lading sneeuw naar beneden dwarrelt! Goede jaarwissling, met hopelijk veel mooie momenten in het nieuwe jaar. Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen