dinsdag 29 december 2015

#29 Technics on Tuesday

Hoi allemaal!

Technics on Tuesday..,dat was voor mij de gelegenheid eindelijk eens uit te proberen wat er aldoor al in mijn hoofd rond spookte. De reclame op tv van Coca Cola had mij namelijk geïnspireerd.
De vier gekleurde flesjes met de witte tekst er door heen. Dat moet toch ook op een kaart te doen zijn dacht ik...

Maar voordat dat een keer gebeurde...
Totdat ik iets wilde verzinnen voor Technics on Tuesday, voor de DEEcember Daily.
Dus aan de bak ;-)

Als eerste pak je een redelijk grote tekst stempel, die het liefst zo dicht VET mogelijk is.
Deze stempel je met Versa Mark, en daarna strooi je er gelijk witte embossingpoeder over en dit verhit je met de heattool.


Om daar over heen te stempelen, kies je ook weer duidelijke stempels uit. Ik heb voor de ballonnen gekozen. Kies kleurtjes die je mooi vind, en stempel deze zo dicht mogelijk naast elkaar over de tekst heen. Het overtollige inkt veeg je met een tissue doekje van de letters af (voorzichtig).




Zo krijg je dat de tekst mooi uitkomt.

Verder de kaart naar eigen inzicht versieren.

Hopelijk vinden jullie het een leuk idee en is het allemaal duidelijk.  Laat het me weten als je ook iets hebt geprobeerd, dan kom ik even bij je kijken!

Veel plezier met dit ideetje!

Groetjes Cornelie

----------------------------------------------------------------------

Doe je mee aan kraak de code, dan is dit het cijfer van vandaag; 
Heb je alle 31 cijfers compleet? Stuur dan je antwoord naar miranda@bijomadee.nl.
Wie weet win jij een gratis iDEE&post pakket!

18 opmerkingen:

  1. dat ziet er inderdaad heel leuk uit, ook weer onthouden.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag pas ook zoiets op Pinterest. Erg leuk resultaat en zeker eens leuk om zelf ook te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk....weer iets om te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk....weer iets om te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga ik zeker eens proberen. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar een reclame al niet goed voor is.... Inspiratie is overal! Super leuk idee en mooi uitgevoerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Je moet maar de mogelijkheden in iets zien.
    Bedankt voor de inspiratie! groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf idee, leuk om zo je inspiratie te krijgen. Het resultaat ziet er geweldig uit. Dat ga ik zeker ook eens proberen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaart is prachtig geworden.Ik heb deze techniek ook ooit eens gedaan. Erg leuk om te doen en mooi resultaat.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met die ballonnen. En dat door een reclame grappig die zapp ik meestal weg. Niet altijd doen dus. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappig idee en goed uitgevoerd: superleuk effect!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke techniek! Je hebt er een frisse en feestelijke kaart mee gemaakt. Leuk hoe je die pailletten erop hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een top kaartje. Weer eens wat anders en super mooi in uitvoering.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gedaan, wat coca cola al niet je kan doen! hihi.
    Gaaf!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super leuk idee ! een prachtig kaartje geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterren, herten, ballonnen. Al-tijd leuk. En zeker op deze manier! Een beauty Cornelie! Na alle drukte ga ik dit zeker doen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten.
    Zo te zien is het pakket een succes.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen